دو جوان معتاد که دست به فروش آمپول های مخدر در منطقه بازار و ناصر خسرو می زدند، از سوی ماموران کلانتری 113 بازار شناسایی شده و از مخفیگاه آنها 8 هزار آمپول نورجیزک کشف شد.

به گزارش همشهری، سرهنگ خان محمدی رئیس کلانتری بازار با اعلام این خبر گفت: مدتی پیش گزارشی در اختیار کلانتری قرار گرفت که از فعالیت گسترده دو فروشنده مواد مخدر در منطقه بازار و ناصر خسرو حکایت داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش دو  مرد جوان با پرسه زدن در خیابانهای منطقه، افراد معتاد را شناسایی می‌کردند و آمپول های مخدر نورجیزک را به قیمت 2 تا 3 هزار تومان به آنها می‌فروختند.

سرهنگ خان محمدی افزود: با دریافت این گزارش، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری وارد عمل شدند و با شناسایی دو جوان فروشنده مواد مخدر، آنها را زیر نظر گرفتند، در جریان کنترلهای نامحسوس پلیسی، ماموران با تعقیب متهمان متوجه شدند که آنها در خانه ای مجردی در همان منطقه زندگی می کنند و هر روز با برداشتن مقداری آمپول برای فروش راهی بازار می‌شوند.

 به این ترتیب ماجرا به بازپرس دادسرای ناحیه 21  گزارش شد که با صدور دستور دستگیری متهمان، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد خانه شدند و هر دو متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 113 گفت: با کشف تعداد 8 هزار آمپول مخدر نورجیزک که به طرز ماهرانه ای در خانه متهمان جاسازی شده بود، هر دوی آنها همراه آمپول های کشف شده به کلانتری منتقل شدند.