بایرن مونیخ با شکست دادن لیون راهی فینال لیگ قهرمانان شد تا در برابر دیگر تیم فرانسوی قرار بگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین در دومین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ  و لیون به مصاف هم رفتند که شاگردان فلیک موفق به شکست تیم فرانسوی شدند. نکته جالب توجه فشار عجیب دقایق ابتدایی لیون روی دروازه بایرن بود. اما لیون از موقعیت های خود نتوانست استفاده کندتا بایرن روی حرکت گنابری از پشت محوطه جریمه و ضربه ای محکم توپ را به طاق دروازه تیم فرانسوی بکوبد.

  دقایقی بعد و روی ارسال زمینی ایوان پریشیچ، رابرت لواندوفسکی به شکل غیرمنتظره ای در دهانه دروازه موقعیت فوق العاده ای را از دست داد، اما در ریباند باز هم این سرژ گناربری بود که دروازه خالی را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

در نیمه دوم تلاش لیونی ها باز هم با از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی و درخشش نویر دروازه بان بایرن همراه بود اما این پایان کار نبود چرا که لواندوفسکی در دقایق پایانی این بازی سومین گل بایرن را به ثمر رساند تا این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

دیداری که بایرن باید در برابر پاری سن ژرمن دیگر تیم فرانسوی قرار بگیرد. بازی ای که با توجه به حضور ستاره هایی مانند نیمار، دیماریا و امباپه دیدار سختی برای باواریایی خواهد بود.