پاری سن ژرمن بعد از سالها هزینه در نهایت موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

پاری سن ژرمن

به گزارش همشهری آنلاین در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالاخره پاری سن ژرمن توانست برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان اروپا  برسد.

 پی اس جی در یک بازی راحت توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل لایپزیش پیروز شود و حالا با خیال راحت به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. پی اس جی یکشنبه در فینال حضور خواهد داشت و باید دید که از میان بایرن مونیخ و المپیک لیون کدام یک می توانند خودشان را به فینال شهر لیسبون برسانند.

پاری سن ژرمن با گلهای مارکینیوش، برنات و دی ماریا با نتیجه سه بر صفر مقابل لایپزیش پیروز شد. بازی آسان و مشخص شدن سریع کار باعث شد تا تیم فرانسوی انرژی خود را برای فینال ذخیره کند چرا که به خصوص اگر بایرن مونیخ به فینال برسد کار بسیار سختی برایشان در پیش خواهد بود.

پی اس جی پس از سالها هزینه کردن بالاخره در شرایط بحرانی و اضطراری کرونا توانست طلسم شکنی کند و حالا فقط یک گام تا قهرمانی فاصله دارد. نیمار پس از پنج سال می تواند دوباره فاتح اروپا شود در حالی که امباپه به دنبال اولین قهرمانی اروپایی خود خواهد بود و می خواهد پس از کسب جام جهانی حالا مهمترین جام باشگاهی جهان را هم کسب کند.

کد خبر 541653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha