برند لوکس موسکینو (Moschino‎) که در زمینه طراحی مد، تولید کفش و محصولات چرمی، همچنین جواهر، عطر و ساعت فعالیت می‌کند، به‌تازگی آخرین فشن‌شوی خود را با خلاقیت بی‌نظیری به روی صحنه برد.

به گزارش همشهری آنلاین، جرمی اسکات مدیر خلاقیت برند موسکینو در فشن‌شوی ردی‌توور (ready-to-wear) بهار ۲۰۲۱ خود با استفاده از ۴۰ مدل عروسکی در سایز کوچک لباس‌های طراحی‌شده خود را در معرض نمایش گذاشت. این عروسک‌ها با نخ‌هایی از سوی عروسک‌گردانان همچون یک فشن‌شوی واقعی در میان تماشاچیانی از جنس خود راه رفتند و لباس‌های خود را نشان دادند. 

در میان تماشاچیان این نمایش عروسکی، عروسک آنا وینتور سردبیر مجله ووگ هم دیده می‌شد.

این برند ایتالیایی در سال ۱۹۸۳ توسط فرانکو موسکینو تأسیس شد. شرکت موسکینو دارای شبکه‌ای از ۱۵۰ فروشگاه در سراسر جهان است.

برچسب‌ها