به گزارش همشهری آنلاین، ویترین مغازه باید معرف محصولات موجود در فروشگاه باشد و در واقع هدف و ایده اصلی طراحی را شامل شود. تزئینات بهکاررفته در فضای ویترین میتوانند به شکل مستقیم محصولی را معرفی کنند یا با استفاده از یک مفهوم استعاری و به طور غیرمستقیم به محصول مورد نظر اشاره کنند.
ویترین مغازه لباس با طراحی نامناسب باعث میشود اجناس خوب در فروشگاه دیده نشوند و افراد را از محیط دور کند. طراحی متناسب با کاربری و نوع لباس و یا برند فروشگاه از نکات اولیه در طراحی محسوب میشود که اگر با تعادل بصری و ایدههای نو و ترکیب رنگهای متناسب همراه شود میتواند بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد.
یکی از موارد مهمی که مغازههای لباس و پوشاک برندهای معروف در طراحی ویترین رعایت میکنند، سادگی و نمایش محصولات به صورت تکی است و از شلوغی و سخت کردن انتخاب برای مراجعهکننده دوری میکنند.
بیشتر بخوانید:
درخشش یک ایرانی در مسابقات مد پایدار امارات | تصاویر لباسهای طراحی شده روپاک جمشیدی
۵ استایل لباس پوشیدن که شما را خوشحال میکند
تصاویر | ابتکاری جالب در ساخت ماسکهای چرمی از پوست بادمجان
در ادامه چند نمونه از ویترین (window display) برندهای معروف پوشاک را ببینید.
نظر شما