مرد آمریکایی که تحت تاثیر مصرف قرص‌های روانگردان در حالت عادی قرار نداشت، ماموران پلیس را کتک زد.

کتک زدن پلیس

تگزاس: این مرد که به شدت خشن شده بود به عابران در خیابان حمله می‌کرد و سر آنها داد می کشید. به همین دلیل مردم با پلیس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

اما وقتی ماموران قصد داشتند این مرد را آرام کنند، او آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد و با استفاده از کفش‌هایش، سگ پلیس را مجروح کرد.

این در حالی است که یکی از ماموران که می‌خواست کفش‌های این مرد را بگیرد، مشت محکمی از او خورد و به بیمارستان منتقل شد؛ البته در نهایت ماموران موفق به دستگیری این مرد 35 ساله شدند.

دعوا با تیر و کمان

مکزیکو سیتی: مردی که همسایه‌اش را با تیروکمان نشانه گرفته بود، توسط پلیس دستگیر شد. این مرد 45 ساله با همسایه‌اش که جوانی 25 ساله بود بر سر نژاد سگش درگیری لفظی پیدا کرد اما این مشاجره تا جایی پیش رفت که همسایه بزرگ تر به خانه رفت و تیر و کمانش را برداشت و صورت پسر جوان را نشانه گرفت.

این مرد به اندازه‌ای عصبانی بود که با شدت هر چه تمام‌تر و با قدرت کامل، تیر را به سوی صورت او پرتاب کرد، البته نشانه‌گیری او خوب نبود و تیر پس از عبور از بیخ گوش یک عابر که در خیابان قدم می‌زد، درون تنه یک درخت فرو رفت.

به گفته شاهدان عینی، وقتی که ماموران پلیس به محل رسیدند این مرد خشمگین همچنان کمانش را در دست داشت و به جرم خود اعتراف کرد.

گفتنی است که علاوه بر همسایه این مرد، عابری که خطر از بیخ گوشش گذشته نیز علیه وی به دادگاه شکایت کرده و غرامت می‌خواهد.

اسلحه یا تلفن همراه

سنگاپور: تیز هوشی یک کارمند جوان از به سرقت رفتن اموال صاحب فروشگاه جلوگیری کرد. این پسر جوان در حین کار متوجه شد که یکی از مشتریان با استفاده از خلوتی فروشگاه قصد دارد یک دوچرخه سرقت کند.

او که سارق را مردی قوی هیکل می‌دید به سرعت دریافت که نمی‌تواند از زورش برای دستگیر کردن او استفاده کند. اما این کارمند زرنگ به سرعت متوجه تلفن همراهش شد که شارژ نداشت و چراغ قرمزرنگ روی آن، روشن و خاموش می‌شد.

او تصمیم گرفت تلفنش را به جای سلاح به طرف سارق نشانه برود و اتفاقا این شگرد نتیجه داد. سارق پس از دستگیری گفت: هنگامی که او تلفن همراهش را به طرف من نشانه گرفت و گفت روی زمین دراز بکشم واقعا فکر کردم اسلحه‌ای در کار است و نور قرمز رنگ آن هم مربوط به نور لیزر می‌شود که روی اسلحه‌های جدید نصب می‌شود.

تولد در مترو

نیویورک: یک زوج نیویورکی اعلام کردند که نخستین فرزندشان را در ایستگاه مترو به دنیا آورده‌اند. شوهر 27 ساله این زن به خبرنگاران گفت: قصد داشتم به همراه همسرم سوار مترو شویم تا به بیمارستان برویم اما در میانه راه در حالی که سوار قطار بودیم درد زایمان به سراغ همسرم آمد و من ماموران قطار را در جریان قرار دادم.

وی ادامه داد: قطار در اولین ایستگاه توقف کرد و همسرم در حالی که از درد به خود می‌پیچید روی زمین دراز کشید.

این مرد با اعتراف به اینکه در آن لحظات خیلی ترسیده بود و نمی‌دانست باید تا سر رسیدن اورژانس چه کند، افزود: شرایط وخیمی بود اما ناگهان یکی از مسافران که پرستار بود به کمک ما شتافت و توانست بچه را به دنیا بیاورد.

این زن پس از زایمان به بیمارستان منتقل شد. به گفته پزشکان بدون کمک این پرستار، امکان زنده ماندن نوزاد و مادرش وجود نداشت.