جمعه ۱۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

با چپ کردن یک کامیون حامل ۳۳۰ کندوی زنبور عسل در کانادا، چند میلیون زنبور خشمگین در محوطه آزاد شدند.

چپ کردن کامیون حامل زنبور

اوتاوا: تعداد زیادی از این زنبور‌ها که بر اثر گرمای هوا به شدت عصبانی بودند از کندو‌ها خارج شده و به سمت خودرو‌های عبوری رفتند.

سرنشینان این خودرو‌ها هم از شدت ترس شیشه‌ها را بالا کشیده و با سرعت محل را ترک می‌کردند.

اما چند نفر از ماموران راهنمایی و رانندگی موفق شدند تا سر رسیدن کارشناسان زنبورداری در کامیون را ببندند و از خارج شدن شمار بیشتری از زنبورها جلوگیری کنند.

متخصصان برای آرام کردن زنبورهای باقی مانده در کامیون، از تزریق دود استفاده کردند. البته در طول این مدت در شهر شرایط اضطراری اعلام شد.

فریب دادن سارق

لس‌آنجلس: یک پیر زن 71 ساله ادعا کرد با تعارف کردن نوشیدنی به یک سارق از به سرقت رفتن اموالش جلوگیری کرده است. این زن به خبرنگاران گفت: نیمه شب بود که صدای فریاد و داد دخترم را از اتاق بغلی شنیدم و برای اینکه ببینم ماجرا از چه قرار است به اتاق او رفتم.  به محض ورود به اتاق دخترم دیدم مردی در حال فشار دادن گردن اوست.

به همین دلیل بلافاصله دست به کار شدم و یک گلدان به سمت سر سارق پرتاب کردم. اما این مرد قوی هیکل به طرف من حمله کرد و صورتم را به اندازه‌ای محکم به دیوار کوبید که عینک روی صورتم خرد شد.

این پیر زن باهوش افزود: با این کار سارق، متوجه شدم که باید روشم را تغییر دهم. به همین دلیل برای آرام کردنش به او پیشنهاد نوشیدنی دادم و در کمال تعجب این سارق از پیشنهادم استقبال کرد و به آشپزخانه آمد. در همین حال دخترم بلافاصله از غفلت سارق بهره برد وتلفنی پلیس را  خبر کرد.

بزرگراهی از اسکناس

سن‌آنتونیو: پرتاب شدن یک صندوق پر از پول از یک خودروترافیک سنگینی در بزرگراه ایجاد کرد. پلیس در حال تعقیب خودروی قاچاقچیان مواد مخدر بود که ناگهان این خودرو از جاده منحرف شد و پس از برخورد با جدول، یک جعبه بزرگ پول از آن بیرون افتاد.

این در حالی بود که همه اسکناس‌های داخل جعبه در بزرگراه پخش شد و خودرو‌های عبوری با مشاهده آن توقف کردند تا از کف خیابان پول جمع کنند. از سوی دیگر توقف نابه‌جای خودرو‌ها ترافیک سنگینی به وجود آورد و چند تصادف هم به وقوع پیوست.

به این ترتیب یک ماجرای تعقیب و گریز پلیسی به یک بحران ترافیکی بزرگ تبدیل شد و صد‌ها مامور پلیس برای سر و سامان دادن به اوضاع به محل آمدند. گفتنی است که با وجود در خواست پلیس برای باز گرداندن پول‌ها، هنوز کسی مراجعه نکرده است.

سرقت خودروی پلیس

مکزیکو سیتی: پسر 13 ساله‌ای که برای دومین بار خودروی پلیس را سرقت کرده بود به همراه مادرش دستگیر شد.

این پسربچه که رانندگی را از مادرش آموخته بود، نخستین بار سوئیچ خودروی پلیس را از روی میز واحد نقلیه  برداشت و آن را به سرقت برد و ساعت ها در شهر رانندگی کرد.

این پسر شیطان سپس خودروی پلیس را در حالی که سوئیچ را روی آن گذاشته بود، جلوی اداره پارک کرد. هر چند کسی از ماجرای این سرقت چند ساعته مطلع نشده بود ولی بار دوم در حالی که این پسر بچه سوار خودروی پلیس بود، یک شهروند با ماموران پلیس تماس گرفت و گفت‌که‌یک بچه در حال رانندگی با خودروی آنهاست.

به این ترتیب پلیس این پسر را به همراه مادرش دستگیر کرد چون مادر او اعتراف کرد که در جریان هر دو سرقت قرار داشته است. این پسربچه به ماموران گفت‌که به طور اتفاقی رمز در  اتاق‌نقلیه اداره پلیس را پیدا کرده بود.

کد خبر 56971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز