هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره ملی موسیقی جوان حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداوسیما، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره که آنلاین برگزار شد، در تکنوازی آواز و دوتار بخش شمال خراسان از رامین نوروزی و وحید طاهری‌نسب در گروه سنی «ب» و «ج» قدردانی کردند و در گروه سنی «الف»، محمدامین حدادیان رتبه سوم، محمدمهدی ولی‌نژاد رتبه دوم و حسین حیدرطلب رتبه نخست را از آن خود کردند.  

ابوالحسن حیدری افزود: در بخش تکنوازی دوتار سعید هوشمند در گروه سنی «ج» تقدیر شد و در گروه سنی «الف»، امیرحسین زارع رتبه دوم را به دست آورد. در همین بخش در گروه سنی «ب» مجید الیاسی و مصطفی اسلامی رتبه‌های دوم و اول را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی «ج»، صادق غلامرضازاده سوم شد. سامان فیروزه و وحید طاهری‌نسب هم رتبه دوم را از آن خود کردند. رامین نوروزی در گروه سنی «ب» در بخش تکنوازی کمانچه تقدیر شد و رتبه اول گروه سنی «الف» به امیرحسین زارع رسید.

در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۳۵۰ خواننده و نوازنده در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی با یکدیگر به رقابت پرداختند. این جشنواره در تالار وحدت تهران به کار خود پایان داد.