یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مراسم پایانی ششمین جشنواره موسیقی جوان ساعت 19 روز دوشنبه 12 شهریور با معرفی برگزیدگان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

قرار است در این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان بخش سازهای ایرانی شامل تنبک، تار، سه‌تار، ویلن ایرانی، سنتور، قانون، کمانچه، عود، آواز، نی و پیانوی ایرانی و سازهای کلاسیک، گیتار فیلامینکو، فلوت، کلارینت، پیانو، گیتار کلاسیک، ویلن کلاسیک و ویلنسل معرفی شوند.

به گفته دبیر جشنواره امسال که پس از چند سال وقفه برگزار شد، این نفرات علاوه بر دریافت یک سکه بهار آزادی، احتمالا بدون کنکور وارد دانشگاه خواهند شد.

داریوش پیرنیاکان در این باره به مهر می‌گوید: باید برای ورود بدون کنکور برگزیدگان جشنواره موسیقی با وزارت علوم تعاملاتی صورت بگیرد. هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای جوان و پرورش آنها در زمینه موسیقی ایرانی است که در صورت تداوم این بخش می‌توان به نتایج خوبی رسید و توجه به حوزه موسیقی ایرانی را بیش از گذشته تقویت کرد.

پیرنیاکان ادامه می دهد: افرادی که در جشنواره ها و فستیوال های داخلی و خارجی برگزیده می شوند مانند برگزیدگان المپیادهای علمی باید بدون کنکور وارد دانشگاه ها شوند.

کد خبر 30418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز