فرمانده انتظامی نایین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در سه‌راهی چوپانان و ایستگاه شهید شرافت در این شهرستان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد هادی کیانمهر روز چهارشنبه ۲۶ آذر گفت: ماموران انتظامی مستقر در سه‌راهی چوپانان شب گذشته هنگام کنترل و بررسی خودروها به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و پس از بررسی کامیون ۱۰۰ کیلو تریاک که در بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند. راننده این کامیون که قصد داشت مواد مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی به شهرهای مرکزی منتقل کند بازداشت شد.

وی ادامه داد: در بازرسی دوم در گلوگاه شهید شرافت نایین در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید ۱۳ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد. مورد سوم هم مربوط به بازرسی یک خودرو سواری بود که ماموران از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده را بازداشت کردند.

روزانه افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از سه‌راهی چوپانان در ۱۹۰ کیلومتری نایین عبور می‌کنند. ورودی‌های این شهرستان به دلیل وجود مناطق کویری، بیراهه‌های بیابانی و همجواری با استان‌های شرقی یکی از نقاط تردد قاچاقچیان و حمل و نقل مواد مخدر و انواع کالاهای قاچاق است.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.