تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

پلیس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی با گردش حساب تقریبی ۱۵ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان جیب شهروندان را خالی می‌کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: کارشناسان پلیس فتا پس انجام تحقیقات تکمیلی توانستند ۵۱ عدد کارت بانکی با گردش حساب تقریبی ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان مسدود کنند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: چندی پیش کارشناسان پلیس فتا یک سایت قمار به صورت گسترده در فضای مجازی که در حال فعالیت و عضو گیری بود را رصد کردند، گردانندگان این سایت برای جذب هرچه بیشتر عضو در کانال‌های تلگرامی و دیگر گروه‌های فعال در این فضا دست به تبلیغات واهی و اغوا کننده‌ای می زدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس، به بزه انتسابی اقرار کرد و انگیزه خود را کسب درآمد به قیمت فریب نوجوانان و جوانان عنوان داشت.

سرهنگ‌ خورشاد گفت: متهم پس از جلب اعتماد کاربران، کارت‌های بانکی زیادی را از مشتریان اخذ می کرد و در ازای آن به مالک هر کارت، ماهیانه چند صد هزار تومان پول پرداخت می‌کرد.