معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به تصاویر و فیلم منتشرشده تحت عنوان شکنجه کودک معلول به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی، پیگیر شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار فیلمی از شکنجه و آزار و اذیت یک کودک معلول که مبتلا به سندروم داون موجی از خشم و نفرت را از طرف کاربران فضای مجازی به دنبال داشت این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.

تسنیم امروز در این زمینه نوشت: محمد نفریه، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انتشار فیلم شکنجه یک کودک معلول که به سندروم داون مبتلا است، اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که کودک‌آزاری محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است، نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیری‌های خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند، درخواست می‌شود که موضوع را از طریق خط ۱۲۳ یا ادارات بهزیستی به سازمان بهزیستی کشور اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هرکس اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد، از وی درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهد.