معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به تصاویر و فیلم منتشرشده تحت عنوان شکنجه کودک معلول به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی، پیگیر شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.

شکنجه کودک معلول توسط پدرش

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار فیلمی از شکنجه و آزار و اذیت یک کودک معلول که مبتلا به سندروم داون موجی از خشم و نفرت را از طرف کاربران فضای مجازی به دنبال داشت این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.

تسنیم امروز در این زمینه نوشت: محمد نفریه، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انتشار فیلم شکنجه یک کودک معلول که به سندروم داون مبتلا است، اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که کودک‌آزاری محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است، نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیری‌های خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند، درخواست می‌شود که موضوع را از طریق خط ۱۲۳ یا ادارات بهزیستی به سازمان بهزیستی کشور اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هرکس اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد، از وی درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهد.

کد خبر 578517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha