همشهری آنلاین: چنانچه خاموشی‌ها بیش از ۲ ساعت ادامه یافت موضوع را جهت رسیدگی به ۱۲۱ و یا شماره‌ تلفن‌های حوادث درج شده پشت قبوض برق اطلاع دهید.

روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای از عموم هموطنان درخواست کرد؛ در صورتی که خاموشی اعمال شده در مناطق مختلف کشور بیش از ۲ ساعت به طول انجامید ، مورد مربوطه را برای رفع مشکل به شرکت های توزیع برق اعلام کنند.

همانگونه که هموطنان عزیز اطلاع دارند بروز بحران خشکسالی و عدم امکان بهره‌برداری از ظرفیت و توان نیروگاه‌های برق آبی کشور سبب وقوع خاموشی‌ها در برخی مناطق و استان‌های کشور می‌شود که از ابتدای تیرماه امسال با اعلام جداول اعمال خاموشی سعی شده است ضمن کاهش دامنه تأثیرات منفی و آنی خاموشی‌ها، امکان برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم شود.

در طول ۳ هفته گذشته، از میزان اعلام شده در جدول خاموشی‌ها که با لحاظ بدبینانه‌ترین شرایط و با پیش‌بینی تمامی احتمالات صورت گرفته به طور متوسط تنها ۲۰ درصد خاموشی اعمال شده است که جا دارد از همیاری و همراهی مردم عزیز تشکر و قدردانی نماییم.

با توجه به ساز و کار تجهیزات و دستگاه‌های شبکه انتقال و توزیع برق و امکان عمل نکردن به موقع برخی پست‌ها و فیدرهای شبکه برق به هنگام رفع مشکل خاموشی از عموم هموطنان عزیز تقاضا می‌کنیم در صورتی که خاموشی اعلام شده در جداول اعمال خاموشی‌ها بیش از ۲ ساعت ادامه یافت، موضوع را جهت رسیدگی و رفع مشکل از طریق شماه تلفن ۱۲۱ و یا شماره تلفن‌های حوادث درج شده در پشت قبوض برق به همکاران شرکت‌های توزیع برق اطلاع دهید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.