همشهری‌آنلاین: معاون اجرایی ستاد بسیج اقتصادی کشور اعلام کرد: توزیع فوق‌العاده کالابرگ به مدت ۱۵ روز کاری و از 19 مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید قاسم گل گواهی افزود: هموطنانی که پس از 3 نوبت توزیع کالابرگ، موفق به دریافت آن نشدند می‌توانند با مراجعه به واحدهای پستی و پرداخت 5 هزار ریال کارمزد به ازای هر فرد، کالابرگ خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت کالابرگ از ساعت 8 تا 16 روزهای تعیین شده می‌توانند به واحدهای پستی مراجعه کنند گفت: متقاضیان کالابرگ با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت ابلاغ یا هر مدرکی که شماره ملی در آن قید شده و به تائید سازمان ثبت احوال کشور رسیده است، به واحدهای پستی مراجعه کنند.

این مقام مسئول از تعیین 53 واحد پستی برای ساکنان استان تهران خبر داد و زمانبندی توزیع کالابرگها را به شرح جدول زیر اعلام کرد:

خانوارهای

زمان مراجعه

1 و 2 نفره

19 تا 21 مرداد (3 روز)

3 نفره

22 تا 24 مرداد

4 نفره

 26 تا 29 مرداد

5 نفره

30 مرداد تا 2 شهریور

6 نفره و بالاتر

3 تا 5 شهریور

معاون اجرایی ستاد بسیج اقتصادی کشور همچنین خاطرنشان کرد: آن دسته از هموطنان که به هر دلیل خواستار اعمال تغییراتی در تعداد خانوار و متقاضی تغییر سرکوپن یا ته سوش خود هستند، می‌توانند با مراجعه به ادارات بازرگانی شهرستان‌های محل سکونت اقدام کنند.

وی افزود: مکان‌های محل مراجعه شهروندان تهران بزرگ نیز متعاقبا"‌اعلام می‌شود.