بیش از۸۰۰ بسته ارزاق حمایتی بین خانواده نیازمندان و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده در قالب رزمایش همدلی کریم اهل بیت(ع) میان خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا در منطقه ۸ تهران توزیع شد.

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۸ تهران در این باره گفت:این بسته‌های کمک حمایتی و معیشتی در قالب رزمایش همدلی کریم اهل بیت و کمک‌های مومنانه و باهمراهی ناحیه شهید بهشتی و همچنین گروه های جهادی منطقه از جمله گروه جهادی ثامن برگزار شد.

مسعود رنجبریان با اشاره به حضور و همراهی گروه‌های مردمی و جهادی در کنار مدیریت شهری منطقه افزود: همه ساله شاهد اهدای بسته های حمایتی و کمک‌های مومنانه توسط شهرداری و گروه های مختلف درماه مبارک رمضان هستیم؛ اما امسال با شناسایی گروه‌های جهادی منطقه و برنامه ریزی منسجم تلاش کردیم تا فعالیت‌های این گروه‌ها در قالب یک طرح باعنوان «مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع)» ساماندهی و هدفمند شود تا همه با هم و به صورت یکپارچه برای خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم.

سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر نیز در جریان این برنامه گفت: همدلی و مشارکت همه جانبه شهرداری منطقه با گروه های جهادی و خیرین تحت عنوان مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع) اقدام قابل تقدیری است. چرا که استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و جهادی با برنامه ریزی منسجم می تواند برای گره‌گشایی و حل مشکلات نیازمندان بسیارثمربخش باشد و سبب شود تا از برکت این همدلی ها نیازمندان بیشتری بهره مند شوند.

رجب زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی هم در رزمایش همدلی کریم اهل بیت و کمک های مومنانه گفت: «این رزمایش با همت و یاری خیرین و به کمک دستگاه‌ها و سازمان های مختلف به خصوص شهرداری منسجم تر از همیشه برگزار شد تا نیازمندان بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.

رجب زاده افزود: «الگوی مردم ما افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی است که همواره به نیازمندان یاری می رساند و مردم ما امروز، قدم در جای قدم های حاج قاسم سلیمانی گذاشته و امیدواریم که چنین اقداماتی استمرار داشته باشد.»

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، طرح تهیه و توزیع سبد کالا به همت شهرداری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و گروه‌های جهادی فعال منطقه و تحت عنوان مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع) مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان در مجموعه ورزشی الزهراس ۴۵ برگزارشد.