بیش از۸۰۰ بسته ارزاق حمایتی بین خانواده نیازمندان و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده در قالب رزمایش همدلی کریم اهل بیت(ع) میان خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا در منطقه ۸ تهران توزیع شد.

کمک به نیازمندان

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۸ تهران در این باره گفت:این بسته‌های کمک حمایتی و معیشتی در قالب رزمایش همدلی کریم اهل بیت و کمک‌های مومنانه و باهمراهی ناحیه شهید بهشتی و همچنین گروه های جهادی منطقه از جمله گروه جهادی ثامن برگزار شد.

مسعود رنجبریان با اشاره به حضور و همراهی گروه‌های مردمی و جهادی در کنار مدیریت شهری منطقه افزود: همه ساله شاهد اهدای بسته های حمایتی و کمک‌های مومنانه توسط شهرداری و گروه های مختلف درماه مبارک رمضان هستیم؛ اما امسال با شناسایی گروه‌های جهادی منطقه و برنامه ریزی منسجم تلاش کردیم تا فعالیت‌های این گروه‌ها در قالب یک طرح باعنوان «مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع)» ساماندهی و هدفمند شود تا همه با هم و به صورت یکپارچه برای خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم.

سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر نیز در جریان این برنامه گفت: همدلی و مشارکت همه جانبه شهرداری منطقه با گروه های جهادی و خیرین تحت عنوان مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع) اقدام قابل تقدیری است. چرا که استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و جهادی با برنامه ریزی منسجم می تواند برای گره‌گشایی و حل مشکلات نیازمندان بسیارثمربخش باشد و سبب شود تا از برکت این همدلی ها نیازمندان بیشتری بهره مند شوند.

رجب زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی هم در رزمایش همدلی کریم اهل بیت و کمک های مومنانه گفت: «این رزمایش با همت و یاری خیرین و به کمک دستگاه‌ها و سازمان های مختلف به خصوص شهرداری منسجم تر از همیشه برگزار شد تا نیازمندان بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.

رجب زاده افزود: «الگوی مردم ما افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی است که همواره به نیازمندان یاری می رساند و مردم ما امروز، قدم در جای قدم های حاج قاسم سلیمانی گذاشته و امیدواریم که چنین اقداماتی استمرار داشته باشد.»

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، طرح تهیه و توزیع سبد کالا به همت شهرداری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و گروه‌های جهادی فعال منطقه و تحت عنوان مرکز فعالیت‌های جهادی و حمایتی ثامن الحجج(ع) مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان در مجموعه ورزشی الزهراس ۴۵ برگزارشد.

کد خبر 598368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha