3 زوج انگلیسی تصمیم گرفتند که به طور همزمان تنها یک جشن عروسی برگزار کنند تا هزینه سرسام‌آور مراسم بین 3 خانواده تقسیم شود.

لندن: یکی از داماد‌ها در مورد این تصمیم گفت: این فکر هنگامی به ذهنم خطور کرد که همراه با نامزدم برای آماده کردن مقدمات عروسی به شرکت های مختلف سر می‌زدیم.

او ادامه داد: هزینه ها خیلی زیاد بود و من ناگهان به یاد آوردم که 2 دوست دیگرم هم قصد ازدواج دارند. این پیشنهاد در آغاز در حد یک شوخی مطرح شد اما رفته رفته جدی شد و عروسی همزمان من و دوستانم در یک هتل با 300 میهمان برگزار شد. به اعتقاد این زوج‌های جوان، برگزاری مشترک مراسم عروسی، این روز منحصر به فرد را به یاد ماندنی‌تر کرد.

آزمایش  برای اثبات دوقلو بودن

ساکرامنتو: خواهر و برادر دوقلویی که پس از تولد از هم جدا شده بودند، پس از 20 سال یکدیگر را پیدا کردند.

این خواهر و برادر در دهکده بسیار کوچکی که جمعیت خیلی کمی داشت متولد شدند اما از آنجایی که خانواده آنها خیلی فقیر بود، مادرشان فرزند دختر خود را به خانواده‌ای دیگر سپرد که در دهکده‌ای در همان نزدیکی زندگی می‌کردند.

اما پس از گذشت سال‌ها این خواهر و برادر به طور کاملا اتفاقی یکدیگر را در یک رستوران ملاقات کردند.

آنها از لحاظ ظاهری نیز شباهت‌های زیادی داشتند و به طور ناخودآگاه غذا‌های یکسان و رژیمی سفارش دادند.

سرانجام این 2 نفر با یکدیگر صحبت کردند و پس از اینکه متوجه شدند در دهکده‌های نزدیک به هم زندگی می‌کنند، تصمیم گرفتند در مورد دوقلو بودن خود تحقیق کنند. از آنجایی که پدر و مادر آنها در قید حیات نبودند، آزمایش DNA دوقلو بودن آنها را اثبات کرد.

دستگیری داماد

نیویورک: مردی که طبق رای دادگاه می‌بایست به دلیل سوء رفتاری که داشت، فاصله قانونی را از همسر سابقش رعایت می‌کرد، در مراسم ازدواج مجدد با او دستگیر شد.

این زوج پس از طلاق تصمیم گرفتند دوباره با هم ازدواج کنند اما هنگامی که آنها در کنار یکدیگر ایستاده بودند تا عاقد مراسم عقد را اجرا کند، ماموران پلیس داماد را دستگیر کردند.

رنگ پیروزی

پاریس: روان‌شناسان اخیرا دریافته‌اند که رنگ لباس ورزشکاران‌می‌تواند درپیروزی یا شکست آنها  موثر باشد. آنها پس از بررسی تعدادی مسابقه ورزشی دریافتند که رنگ لباس ورزشکاران حتی‌می‌تواند بر رای داور هم  تاثیر ‌گذار باشد. به گفته آنها، ورزشکارانی که لباس قرمز می پوشند، 13 درصد بیش از سایرین رای مثبت داور را به نفع خود جلب می‌کنند.

انگور‌های رویایی

توکیو: از این پس میهمانان هتلی در ژاپن می‌توانند پس از صرف غذا، خوشه‌های انگوری را نوش جان کنند که هر حبه آن 30 دلار قیمت دارد. گفتنی است هر خوشه از این نوع انگور منحصر به فرد حدود  30 حبه دارد و در مجموع حدود هزاردلار هزینه بر می دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت بالای این انگور به کیفیت آن مربوط می‌شود.

این انگورها که به انگور‌های رویایی مشهور شده‌اند با بهترین کود و آب تغذیه و غنی‌ شده اند. مدیر هتلی که این انگور‌ها را به عنوان دسر سرو می‌کند در این زمینه گفت: ما بهترین‌ها را در اختیار میهمانان خود قرار می دهیم و جالب است که در همین چند روز مشتریان زیادی برای این انگور پیدا شده است.

به اعتقاد وی این انگورها شانس می‌آورند و خیلی از میهمان‌ها به همین دلیل حاضر به پرداخت بهای گران آن می‌شوند. همچنین حین صرف انگور از میهمانان هتل عکس یادگاری گرفته می‌شود.