تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۴

یکی از ماموران امنیتی حاضر در ورزشگاه اصلی المپیک پکن دریافت که نباید با ورزشکاران تنومند مقابله کند.

 مقابله با قهرمان

پکن: داستان از این قرار بود که یک ورزشکار زن نیوزلندی پس از قهرمانی در رقابت‌های پرتاب وزنه تصمیم گرفت به میان تماشاگران برود و پرچم کشورش را از دست مربی خود بگیرد. اما یک مامور امنیتی مانع از ورود وی به جایگاه تماشاگران شد.

با توجه به اینکه ورزشکار مورد نظر 110 کیلوگرم وزن و 193سانتی‌متر قد داشت، به راحتی این مامور امنیتی راکنار زد و به میان تماشاگران رفت.

وی پس از اینکه پرچم را از دست مربی‌اش گرفت با آن در ورزشگاه دور افتخار زد. این ورزشکار گفت که به هیچ عنوان حاضر نبود بدون پرچم دور افتخار بزند.

سرعت در پیامک

استکهلم: یک نوجوان 17 ساله در سوئد قهرمان رقابت‌های ارسال سریع پیامک در این کشور شد. این نوجوان که مهارت خاصی در تایپ کردن حروف و اعداد روی تلفن همراه دارد، طی 16 ثانیه موفق شد یک پیامک با 141 حرف روی گوشی خود تایپ کند.

جالب اینکه وی حتی یک غلط املایی نیز در پیامک تایپ شده خود نداشت. به هر حال یکی از شرکت‌های مخابراتی سوئد که برگزار کننده این مسابقه بود به این نوجوان در حدود 2600 یورو جایزه نقدی پرداخت کرد.

پس از وی یک نوجوان دختر با 7 ثانیه اختلاف در مکان دوم جای گرفت. قهرمان مسابقه ارسال سریع پیامک پس از دریافت جایزه نقدی این رقابت‌ها به خبرنگاران گفت: هنگامی که متوجه شدم جایزه نقدی این مسابقه مبلغ بسیار قابل توجهی است بسیار هیجان‌زده شدم و کنترل خود را از دست دادم. قرار است وی با این جایزه به کشور فرانسه سفر کند.

افسر پلیس زیر چرخ‌های اتوبوس

نیویورک: یک افسر پلیس در نیویورک که 6 ماهه باردار بود زیر یک دستگاه اتوبوس عمومی له شد. راننده اتوبوس، این زن را هنگام عبور از عرض خیابان زیر گرفت که جسد زن زیر اتوبوس گیر کرد.

در همین حال 30 نفر از شهروندان به زحمت اتوبوس را از روی جسد بلند کردند و زن را به بیمارستان انتقال دادند.

در بیمارستان، پزشکان با انجام عمل سزارین  نوزاد را به دنیا آوردند که حال این نوزاد رضایتبخش اعلام شده است اما تولد نوزاد با مرگ مادر همزمان شد.

راننده 12 ساله

تگزاس: یک دختر بچه 12 ساله در حالی‌که پشت فرمان نشسته بود مادر خود را با خودرو به رستوران رساند. در واقع همین موضوع باعث شد تا پلیس بلافاصله مادر را دستگیر
 و خودرو را نیز توقیف کند.

چاقی پس از المپیک

پکن: مقامات  چین نگران سلامت جسمانی مردم این کشور هستند. از زمان آغاز رقابت‌های المپیک بیشتر مردم این کشور مقابل تلویزیون‌های خود میخکوب شده‌اند تا به صورت مستقیم رقابت‌های المپیک را تماشا کنند.

به عنوان مثال 840 میلیون نفر از جمعیت یک میلیارد و 300 میلیون نفری چین به صورت مستقیم مراسم افتتاحیه المپیک را تماشا کردند.

در واقع پخش مستقیم رقابت‌های المپیک از تلویزیون باعث شده تا بیشتر شهروندان از انجام فعالیت‌های فیزیکی دست بکشند و از صبح تا شب بدون تحرک مقابل تلویزیون بنشینند.

البته این تمام ماجرا نیست چون مردم حین تماشای تلویزیون رژیم غذایی سنتی چین که همان استفاده از سبزیجات است را به فراموشی سپرده‌اند و از غذاهای آماده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل کارشناسان بهداشتی معتقدند که مردم چین پس از المپیک چاق خواهند شد.