زوجی که قصد داشتند با یک هواپیمای کوچک 2 نفره سالگرد ازدواج خود را در آسمان جشن بگیرند به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافتند.

این زوج در حال پرواز بودند که ناگهان موتور هواپیمای آنها از کار افتاد و سقوط کردند اما در حالی که فاصله کمی تا برخورد به زمین باقی‌ مانده بود، هواپیمای آنها روی یک درخت افتاد و بین شاخ و برگ این درخت تنومند گیر کرد.

این هواپیما برای چند ساعت بالای درخت ماند تا ماموران امداد سر رسیدند و آنها را نجات دادند. این زوج به خبرنگاران گفتند: در این مدت نمی توانستیم حرکت کنیم چون کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شد هواپیما همانند تاب حرکت کند و تعادل خود را از دست بدهد.

فریب دادن پلیس با عروسک

توکیو: چند جوان بیکار که به دنبال ایجاد سرگرمی برای خود بودند، تصمیم گرفتند پلیس را فریب بدهند. آنها یک عروسک که در اندازه‌های واقعی انسان ساخته شده بود، خریداری کردند و آن را به ساحل بردند.

سپس این عروسک را داخل یک کیسه خواب جا دادند و آن را کنار دریا رها کردند. پس از مدتی مردم که به این کیسه خواب مشکوک شده بودند با پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند یک جسد در ساحل است.

پلیس هم بلافاصله ماموران خود را به محل اعزام کرد و آنها بدون اینکه بررسی بیشتری انجام دهند، کیسه خوابی را که گمان می‌کردند در آن  جسد است به اداره پلیس انتقال دادند.

اما هنگامی که پزشک قصد داشت این جسد را کالبدشکافی کند، متوجه شد که آن یک عروسک است و به همین دلیل ماموران بی‌توجه توبیخ شدند. گفته می‌شود که ماموران فریب خورده یک هفته به مرخصی بدون حقوق و اجباری خواهند رفت.

تقلب در مرگ

لندن: مردی که برای استفاده از 600 هزار دلار پول تظاهر به مرگ کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این مرد برای اینکه مرگ خود را واقعی جلوه دهد از یک بیمارستان گواهی‌فوت‌
جعلی تهیه کرد که نشان می داد وی بر اثر ضربه مغزی در جریان تصادف درگذشته است.

این مرد 34 ساله، مدارک را به همسرش داد تا به اداره بیمه برود و از پول بیمه قابل توجهی که برایش باقی مانده استفاده کند.

این در حالی است که اداره بیمه اعلام کرد روند پرداخت پول چند ماه به طول می‌انجامد و این مرد که از خانه نشینی و ظاهر نشدن در اجتماع خسته شده بود، تصمیم گرفت سر کار خود باز گردد.

او  نه تنها سر کار رفت بلکه به نام خودش همه قبض‌های آب و برق را پرداخت می‌کرد. به این ترتیب اداره بیمه با پیگیری موضوع متوجه این تقلب شد و این مرد را به پلیس معرفی کرد. دادگاه این زن و شوهر خلافکار را به 2 سال زندان و 9 ماه کار اجباری محکوم کرد. 

عروسی در سالن ترحیم

فلوریدا: برگزاری جشن ازدواج یک زوج در سالنی که به منظور مراسم ترحیم از آن استفاده می‌شد، تعجب میهمانان و رسانه‌ها را برانگیخت. تازه داماد که جوانی 24 ساله و صاحب این سالن بود، پس از مراسم نامزدی به همسرش گفت قصد دارد عروسی‌شان را در این سالن برگزار کند.

البته عروس خانم در آغاز بسیار غافلگیر شد اما پس از اینکه شوهرش به او گفت قصد دارد عروسی منحصر به فردی برگزار کند، با این اقدام موافقت کرد. این زوج جوان از تمام میهمانان خود هم دعوت کردند تا به این سالن بیایند.

البته همه میهمانان پس از دریافت کارت‌های عروسی و مشاهده محل برگزاری جشن ، آن را یک شوخی تلقی کردند اما سرانجام به همین سالن رفتند و در جشن عروسی شرکت کردند. گفتنی است که این داماد ناچار شد به همه مدعوین تعهد بدهد که در این سالن به جای کیک و گل و شیرینی با جسد و تابوت مواجه نمی‌شوند.