در چند ماهه اخیر رفته رفته به تعداد مدارسی که قوانین ساده‌تری در مورد آدامس جویدن دانش‌آموزان وضع کرده‌اند، افزوده شده است

پنسیلوانیا: در بیانیه‌ای که از سوی این مدارس منتشر شده، آمده است: هرچند همچنان جویدن آدامس در مدرسه در تضاد با قوانین قرار دارد اما از این پس دانش‌آموزان به دلیل آدامس جویدن تنبیه نخواهند شد.

مدیر یکی از این مدارس گفت: ما همچنان به دانش آموزان توصیه می‌کنیم که آدامس جویدن در مدرسه شایسته نیست با این حال نمی‌توان به زور دانش آموزان را وادار کرد تا آدامس‌ها را از دهان خود دربیاورند، زیرا تشخیص اینکه دانش‌آموزی در دهان خود آدامس دارد یا نه، دشوار است.

نبرد نابرابر

لندن: یک پیرمرد 60 ساله انگلیسی توانست با استفاده از عصای خود، یک مهاجم را از پای درآورد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که پیرمرد به همراه دوستانش در اواخر شب در حال قدم زدن در خیابان بود اما صدای مهیبی آنها را به خود آورد و متوجه شدند جوانی که در حالت عادی قرار ندارد در حال تمرین با یک شمشیر سامورایی است.

آنها ابتدا موضوع را جدی نگرفتند ولی پس از چند دقیقه این جوان 30 ساله به آنها نزدیک شد و قصد داشت بدون هیچ دلیلی به رویشان شمشیر بکشد.

پیرمرد و دوستانش به سرعت  وارد یک فروشگاه که در آن باز بود، شدند اما این جوان ماجراجو به تعقیب آنها پرداخت و با شکستن شیشه‌ها وارد فروشگاه شد.

در این زمان بود که پیرمرد با استفاده از عصای دستی‌اش چند ضربه محکم به سر این جوان زد و توانست او را بیهوش کند. در این فاصله پلیس هم سررسید و جوان را دستگیر کرد.

شکایت علیه تیم بازنده

استکهلم: گروهی از هواداران یک تیم فوتبال از نتیجه نگرفتن این تیم و شکست‌های پیاپی‌اش به دادگاه شکایت کردند.

هواداران این تیم معتقدند سوء مدیریت دلیل اصلی شکست‌های این تیم است و این در حالی است که هر شکست، روحیه آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

این گروه معترض یک وکیل کارکشته نیز استخدام کرده‌اند و قصد دارند به واسطه آسیب های روحی که به آنها وارد شده از دادگاه غرامت بگیرند.  

قهرمان پاستا خوری

اهایو: یک مرد شکمو با خوردن 5 کیلو پاستا، لقب قهرمان پاستاخوری را به خود اختصاص داد. این مرد با سرعت هرچه تمام‌تر پاستای  داغ را فرو می‌داد و سرانجام توانست جایزه 2 هزار و 500 دلاری این مسابقه را به خود اختصاص دهد. گفتنی است که برای خوردن این پاستا از قاشق و چنگال استفاده نشد.

نجات در بیهوشی

منچستر:  یک چتر‌باز که پس از پریدن از هواپیما بیهوش شده بود به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. این مرد 57 ساله در حالی که از هواپیما بیرون می‌پرید با دم هواپیما برخورد کرد و بلافاصله بیهوش شد.

این در حالی است که بنا بر گفته این چتر‌باز در سابقه 23 سال چتربازی او، چنین حادثه‌ای بی‌سابقه بوده است. به هرترتیب او در حالی که  هوش نبود در آسمان معلق شد.

همراهان وی که شاهد ماجرا بودند از گروه‌های امداد کمک خواستند اما آنها نمی توانستند جز منتظر ماندن روی زمین اقدام دیگری انجام دهند.

در حالی که همه گمان می‌کردند این چترباز زنده به زمین نمی‌رسد، ناگهان چتر زاپاس او باز شد و این چترباز  آرام آرام به زمین رسید. گفتنی است که این چترباز کاملا سالم روی زمین فرود آمد و با وجود اینکه بیهوش بود، جایی از بدنش صدمه ندید.