نشست نقد و بررسی کتاب «پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» نوشته حامد طالبی با حضور نویسنده و کارشناسان در آستانه اربعین حسینی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای رسانه به مناسبت اربعین حسینی نشست نقد و بررسی کتاب «پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» را برگزار می‌کند. این کتاب نوشته حامد طالبی به بررسی قدرت رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین و تاثیرگذاری آن در این زمینه پرداخته و آن را به عنوان یکی از رسانه‌های مهم برای معرفی نهضت امام حسین(ع) معرفی کرده است.

«پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد و در خلاصه‌ای از آن می‌خوانیم: پیاده‌روی اربعین از جمله رویدادهای بزرگی است که همه ارزش‌های خبری مانند بزرگی، تازگی، مجاورت، دربرگیری، شگفتی و برخورد را با هم دارد. چنین ویژگی کم‌نظیری پیاده‌روی اربعین را به موضوعی بسیار قابل‌توجه در علوم خبری و ارتباطی تبدیل می‌کند.

در این جلسه نقد و بررسی حسین جودوی به عنوان منتقد و میثم رشیدی مهرآبادی به عنوان مجری حضور دارند. جلسه روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به میزبانی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای زنده این جلسه که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرا مراجعه کنند.