تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰

گروه حوادث: زوج جوان که هنگام دریافت 38 کیلو تریاک از یک راننده تریلی در دام پلیس گرفتار شده بودند، در جریان بازجویی‌ها مدعی شدند این مواد را برای مصرف شخصی خود خریداری کرده‌اند

صبح دیروز ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران هنگام گشتزنی در جنوب پایتخت به سرنشینان یک خودروی پراید که سرگرم گفت‌وگو با راننده یک تریلی بودند،  مشکوک شدند.

کارآگاهان که سرنشینان پراید را زیرنظر گرفته بودند متوجه شدند این زوج جوان پس از گفت‌وگو با راننده تریلی چند بسته مرموز از او گرفته و به‌خودروی خود منتقل کردند، بنابراین به طرف آنها به راه افتادند و متهمان را قبل از آنکه موفق به فرار شوند، دستگیر کردند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با بیان این خبر گفت: وقتی مشخص شد بسته‌های مرموزی که به‌خودروی پراید منتقل شده، محموله 38 کیلویی تریاک بوده است، زوج جوان و راننده تریلی به اداره پلیس منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

در حالی که راننده تریلی مدعی بود بی‌گناه است و بدون آنکه از محتوای بسته‌های مرموز باخبر باشد، آنها را به درخواست یکی از دوستانش به تهران منتقل کرده است، ماموران به بازرسی دقیق خودروی او پرداختند و در این میان متوجه محلی مخفی شدند که در بدنه کامیون تعبیه شده بود.

با کشف این محل مخفی، از آنجا که احتمال می‌رفت راننده تریلی این محل را برای قاچاق مواد در خودرواش تعبیه کرده  باشد، بازجویی از وی از سر گرفته شد و او با اعتراف به قاچاق مواد گفت: قرار بود محموله‌ای تجاری را  از کرمان به تهران منتقل کنم اما زمانی که در حال بارگیری این محموله بودم فردی با پیشنهاد مبلغ هنگفتی از من خواست مقداری مواد‌مخدر برایش به تهران ببرم، من هم وسوسه شدم و پس از تعبیه محل مخفی زیر کابین تریلی، محموله قاچاق را در آنجا جاسازی کردم اما زمانی که قصد تحویل این محموله در تهران را داشتم توسط ماموران دستگیر شدم.

پس از اعترافات راننده تریلی، زوج جوانی که سوار پراید بودند در بازجویی‌‌ها مدعی شدند، این محموله 38 کیلویی را فقط برای مصرف شخصی خودشان خریداری کرده‌اند.
با اعترافات عجیب زوج جوان، هر 3 متهم بازداشت شدند و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.