سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جدیدترین نرخنامه فروش گوشت گوسفندری را به صورت شقه و چرخکرده و همچنین به تفکیک اجزا و قطعات گوشت اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نرخنامه جدید این سازمان قیمت هر کیلوگرم شقّه گوسفندی را در میادین میوه و تره‌بار ۱۲۵۷۰۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط را ۱۳۵ هزار تومان اعلام کرد. 

بر اساس این نرخنامه، قیمت اجزا و قطعات گوشت تازه گوسفندی در میادین میوه و تره‌بار به شرح زیر است:

۱- گوشت خورشتی هر کیلوگرم ۱۷۳ هزار تومان

۲- دمبالچه گوسفندی هر کیلوگرم ۸۳۳۰۰ تومان

۳- راسته با استخوان هر کیلوگرم ۱۳۵۱۰۰ تومان

۴- راسته بدون استخوان هر کیلوگرم ۱۹۰ هزار تومان

۵- ران گوسفندی هر کیلوگرم ۱۴۹۹۰۰ تومان

۶- سردست با ماهیچه هر کیلوگرم ۱۲۸۹۰۰ تومان

۷- سردست بدون ماهیچه هر کیلوگرم ۱۱۷۷۰۰ تومان

۸- قلوه‌گاه با استخوان هر کیلوگرم ۸۹ هزار تومان

۹- قلوه‌گاه بدون استخوان هر کیلوگرم ۹۴۱۰۰ تومان

۱۰- کف دست با ماهیچه هر کیلوگرم ۱۴۹ هزار تومان

۱۱- کف دست بدون ماهیچه هر کیلوگرم ۱۴۲۲۰۰ تومان

۱۲- گردن گوسفندی هر کیلوگرم ۱۲۰ هزار تومان

۱۳- ماهیچه گوسفندی هر کیلوگرم ۱۷۴۸۰۰ تومان

تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، فردا (پنج‌شنبه شانزدهم دی) مصادف با سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام‌الله علیها) تا ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش شهر، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به این مناسبت، اعلام کرد: ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار تهران به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان در تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز، از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر فردا، فعال و مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، ضمن اینکه روز جمعه هفدهم دی نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر، باز خواهند بود.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.