پیشکسوت پرسپولیس نسبت به خرید رامین رضاییان و جدایی مهدی شیری واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس در برنامه تلویزیونی سلام صبح‌بخیر در خصوص اضافه شدن رامین رضاییان به جمع سرخ‌پوشان اظهار کرد: پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات بازیکن بسیار خوبی را خرید، رامین رضاییان فوق‌العاده بازیکن تاثیرگذاری است.

استیلی در مورد اینکه استقلال در زمان مرحوم پورحیدری با رضاییان به توافق رسیده بود اما در نهایت به پرسپولیس رفت، تصریح کرد: رامین در راه‌آهن شاگرد من بود، اما چون در آن زمان ارتباط خوبی بین باشگاه راه‌آهن و پرسپولیس وجود داشت خودم او را به همراه خالقی‌فر و علیپور به پرسپولیس فرستادم و حتی چیزی هم بابت آنها از پرسپولیس نگرفتیم.

پیشکسوت سرخ‌ها نسبت به اینکه رضاییان در این فصل می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، توضیح داد: این بازیکن توانایی بازی در دو پست دفاع و وینگر راست را دارد و باتوجه به شرایط فعی تیم پرسپولیس، خرید خوبی بود.

وی درخصوص پیروزی روز گذشته شاگردان گل‌محمدی مقابل نساجی افزود: تیم پرسپولیس دیروز باتوجه به اینکه تعداد زیای از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت در این بازی برنده شد.

استیلی درباره جدایی مهدی شیری از پرسپولیس گفت: شیری تا زمانیکه در پرسپولیس بود واقعا زحمات زیادی کشید ولی این مسایل در فوتبال اتفاق می‌افتد، زحمات این بازیکن قابل تشکر است.