پیشکسوت پرسپولیس نسبت به خرید رامین رضاییان و جدایی مهدی شیری واکنش نشان داد.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس در برنامه تلویزیونی سلام صبح‌بخیر در خصوص اضافه شدن رامین رضاییان به جمع سرخ‌پوشان اظهار کرد: پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات بازیکن بسیار خوبی را خرید، رامین رضاییان فوق‌العاده بازیکن تاثیرگذاری است.

استیلی در مورد اینکه استقلال در زمان مرحوم پورحیدری با رضاییان به توافق رسیده بود اما در نهایت به پرسپولیس رفت، تصریح کرد: رامین در راه‌آهن شاگرد من بود، اما چون در آن زمان ارتباط خوبی بین باشگاه راه‌آهن و پرسپولیس وجود داشت خودم او را به همراه خالقی‌فر و علیپور به پرسپولیس فرستادم و حتی چیزی هم بابت آنها از پرسپولیس نگرفتیم.

پیشکسوت سرخ‌ها نسبت به اینکه رضاییان در این فصل می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، توضیح داد: این بازیکن توانایی بازی در دو پست دفاع و وینگر راست را دارد و باتوجه به شرایط فعی تیم پرسپولیس، خرید خوبی بود.

وی درخصوص پیروزی روز گذشته شاگردان گل‌محمدی مقابل نساجی افزود: تیم پرسپولیس دیروز باتوجه به اینکه تعداد زیای از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت در این بازی برنده شد.

استیلی درباره جدایی مهدی شیری از پرسپولیس گفت: شیری تا زمانیکه در پرسپولیس بود واقعا زحمات زیادی کشید ولی این مسایل در فوتبال اتفاق می‌افتد، زحمات این بازیکن قابل تشکر است. 

  

کد خبر 657294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پورسانت IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6 1
    این نکته خیلی جالبه ... حتی چیزی هم بابت آنها(رضائیان، خالقی فر و علیپور) از پرسپولیس نگرفتم !!!!
  • حسرت ستاره IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 5
    فکر نکن خیلی خوبی ...................... اینیکه چیزی نگرفتی اسمش خیانته به راه آهن .......... تو سرمربی راه آهن بودی نه هوادار تیم پیروزی
  • Rf۵ IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 1
    چه پر رو . اقای استیلی تو پیشکسوت مایی یا دشمن ما 😐
  • Rama IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 3
    این خیانت شما به راه آهن بود بازیکنای تاپ راه آهن رو دادید به پرسپولیس چیزی هم نگرفتید راهدآهن هم همون سال فرستادید لیگ یک. دقیقا این خیانت را مدیرعامل فعلی پرسپولیس و قدیم سایپا هم انجام داد با خیانت ایشون تراپی مفت و مجانی داده شد به پرسپولیس و در آخر سایپا هم رفت لیگ یک. اینها خیانت به تیم هایی هست که توش کار کردید و این افتخار نیست