اقدام شورای شهر برای ساماندهی وضعیت تاکسی‌های خصوصی پایتخت با استقبال از سوی مدیران عامل تاکسی‌های خصوصی روبه‌رو شد.

شورای شهر هفته گذشته و در جلسه علنی خود ضوابط تاسیس و فعالیت شرکت‌های تاکسیرانی خصوصی شهر تهران را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم نظارت بر عملکرد آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، محمدمهدی مخبری، مدیرعامل ایمان تاکسی پایتخت با اعلام رضایت از این اقدام شورا گفت: از اینکه شورای شهر موضوع شرکت‌های خصوصی را مورد بررسی قرار داده‌است و درصدد تدوین ضوابط و ساماندهی فعالیت‌ شرکت‌های خصوصی است، بسیار خوشحالیم.

وی اظهار داشت: این اقدام شورا می‌تواند علاوه بر تعیین ضوابط، به نوعی سازمان تاکسیرانی را موظف به اجرای قانون کند.

مدیرعامل شرکت ایمان تاکسی مصوبه شورای شهر درباره تاکسی‌های خصوصی را اقدامی جهت جلوگیری از فعالیت خودسرانه برخی نهادها دانست و عنوان کرد: اظهار نظر اعضای شورا بسیار کارشناسی و مبتنی بر واقعیت است و شرکت‌های خصوصی از آن استقبال می‌کنند.

مخبری بیان داشت: در طول فعالیت یک‌سال‌و‌اندی شرکت‌های خصوصی در تهران ما شاهد ترکیب‌گذاری نادرست و نامتوازن بودیم که امیدواریم با این اقدام مدبرانه شورای شهر، دوباره شاهد خدمات‌رسانی بی‌دغدغه شرکت‌های خصوصی باشیم.

وی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل خصوصی نیازمند فکری نوین است، تصریح کرد: امیدواریم سازمان تاکسیرانی تهران نیز با تبعیت از مصوبه شورای شهر، هرچه بیشتر در قانونمند کردن فضا اقدام کند.