با جمع‌آوری کانکس‌های شرکت مترو تهران، خیابان شهید مدنی خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان خواجه‌نصیر پس از ۱۸ سال بازگشایی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین: «نصراله آبادیان» شهردار منطقه ۷، با اشاره به درخواست‌های شهروندان و شورایاری‌ها، درباره بازگشایی خیابان شهید مدنی گفت: «در جلسات حضوری با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و بازدیدهای انجام شده با جابه‌جایی مصالح، کانکس‌ها، جمع‌آوری اتاقک نگهبانی و جرثقیل دروازه‌ای موجود در این معبر موافقت شد.»
به گفته آبادیان، شرکت بهره‌برداری مترو، زمینی به مساحت تقریبی ۴۵۰ مترمربع را به منطقه تحویل داد و هم اکنون اقدامات لازم در خصوص بازگشایی خیابان شهید مدنی با هماهنگی پلیس راهور در حال انجام است.
شهردار منطقه افزود: «پس از ۳ اصلاح هندسی و تعیین مسیر ویژه برای عبور ماشین‌های آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان شهید مدنی، این معبر پس از ۱۸ سال بازگشایی خواهد شد.

وجود ۴ ایستگاه تاکسی در خیابان شهید مدنی و همچنین تاثیرات بازگشایی این معبر بر بار ترافیکی خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی شرقی و همچنین خیابان شهید نامجو نیازمند انجام مطالعات دقیق است.»