به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سیانبیسی، مدیرعامل میلیاردر تسلا و اسپیسایکس که اکنون ۹.۲ درصد از سهام شرکت توییتر را در اختیار دارد، یک کاربر پرکار در این شبکه اجتماعی است که اغلب با توییتهای خود بازارهای مختلف را جابجا میکند.
او روز سهشنبه به عضویت هیات مدیره توییتر درآمد و گفت که مشتاق همکاری با آنها برای ایجاد «پیشرفتهای قابلتوجهی در توییتر در ماههای آینده» است.
توییتر آبی که در ماه ژوئن راهاندازی شد، اولین سرویس اشتراک غول رسانههای اجتماعی برای کسانی است که مایل به پرداخت هزینه برای دسترسی انحصاری به ویژگیهای خاص هستند؛ مانند ویژگی لغو کردن توییت، نمادهای برنامه توییتر سفارشیشده و امکان اضافه کردن نشانکها.
در یک سری توییت، ماسک پیشنهاد کرد که در این سرویس، هیچ تبلیغاتی وجود نداشته باشد و قیمت اشتراک کاهش یابد.
او در توییتی نوشت: «هرکسی که در توییتر آبی ثبتنام میکند (یعنی ۳ دلار در ماه میپردازد) باید یک علامت تأیید هویت دریافت کند.»
او افزود: «قیمت احتمالاً باید ۲ دلار در ماه باشد، اما ۱۲ ماه پیش پرداخت میشود و بدون تبلیغات. اگر توییتر برای بقای خود به پول تبلیغات وابسته باشد، قدرت شرکتها برای دیکته کردن خط مشی به آن بسیار افزایش مییابد.»
ماسک همچنین پیشنهاد کرد که قیمتگذاری باید متناسب با مقرون به صرفه بودن و به ارز محلی باشد.
بیشتر بخوانید:
او گفت: «شاید حتی گزینهای برای پرداخت دوجکوین.»
سرویس آبی توییتر فقط در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.