همشهری آنلاین: نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های سرمایه گذاری و استانی 18 و 19 آبان ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های سرمایه گذاری و استانی 18 و 19 آبان ماه جاری در دو هزار و 400 متر از سوی ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز جمعه 17آبان روابط عمومی ستادتبلیغات و نمایشگاه‌ها،‌این نمایشگاه بزرگ برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و جاذبه‌های استان‌ها در دو بخش تدارک دیده است.

بخش نخست نمایشگاه در داخل سالن جنبی همایش‌های برج میلاد در هزار مترمربع تدارک دیده شد و گروه‌های سرمایه گذاری، بانک‌های دولتی و خصوصی و دیگر نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری دراین سالن به تشریح دستاوردها وخدمات گردشگرمی‌پردازند.

بخش دوم نیز بالغ بر هزار و 400 متر در فضای بیرونی برج میلاد بوده و سازمان‌های استانی میراث فرهنگی، صنایع دوستی و گردشگری جاذبه‌های گردشگری خود را درکنار ارایه طرح‌های سرمایه گذاری، به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین در بخش جنبی نمایشگاه بیرونی، اجرای موسیقی ایرانی، نغمه‌ها، نواها و    نمایش‌های آیینی برای جذابیت بخشی به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و معرفی تنوع فرهنگی و قومیتی ایران از سوی ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها برای مهمانان و شرکت کنندگان در همایش درنظر گرفته شده است.

دومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران 18 و 19 آبان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در این همایش بیش از 500 سرمایه گذار خارجی از 57 کشور علاوه بر سرمایه گذاران داخلی حضور دارند.