دوربین‌ مداربسته ‌که در ایستگاه اتوبوس‌ شهری لندن جاسازی شده بود، راز جنایت چمدانی را فاش کرد

در این جنایت هولناک یک مهاجر الجزایری، هموطن خود را به خاطر رابطه او با یک زن فیلیپینی به قتل رساند اما هنگامی که قصد انتقال جسد مثله شده او را داشت توسط دوربین‌ها شکار شده و دستگیر شد.

پنجم فوریه 2007، اپراتور مرکز ترافیک لندن در حالی که به مونیتور کامپیوتر خود چشم دوخته بود، متوجه مرد میانسالی شد که چمدانی در دست داشت که شی‌ء گردی در داخل آن قرار داشت که  اثر آن روی بدنه چمدان مشخص بود.

اپراتور که به موضوع مشکوک شده بود به سرعت ماجرا را اطلاع داد و  ماموران پلیس که احتمال می‌دادند وی ماده منفجره‌ای را در درون چمدان خود مخفی کرده باشد، به سرعت به سراغ این مرد رفته و چمدان وی را بازرسی کردند.

با گشودن چمدان ، ماموران با ترس و وحشت صحنه وحشتناکی را در مقابل چشمان خود دیدند، سر یک انسان درون چمدان بود.

به این ترتیب، این مرد به‌نام «لاخدار بونجان» را که یک مهاجر الجزایری‌تبار بود تحت بازجویی قرار دادند و در جریان بازجویی از این مرد بود که راز جنایت وحشتناکی که وی در سینه داشت فاش شد.

مهاجر الجزایری تبار در بازجویی‌های ماموران پلیس لندن، اعتراف کرد که جسد قطعه قطعه شده متعلق به همسایه اوست که وی او را با انگیزه حسادت عاشقانه به قتل رسانده است.

جنایتی چمدانی

بررسی ها نشان می‌داد این مرد چند ماه قبل یک زن فیلیپینی را به عنوان خدمتکار خود استخدام کرده است اما به تدریج به وی علاقمند شده ولی 2 روز قبل هنگامی که دریافته‌ همسایه طبقه پایینی آپارتمانش، با این زن در ارتباط است نقشه قتل او را طراحی کرده و او را به قتل رسانده است.

او پس از قتل، جسد این مرد را - که او هم یک مهاجر الجزایری بود - مثله کرده و قصد داشت قطعات جسد را با چمدانی به کانال فاضلاب منتقل کند که راز او فاش شد. 

ازدواج با تهدید به مرگ

با احضار زن فیلیپینی مشخص شد مرد جنایتکار پس از قتل مرد همسایه، به سراغ خدمتکار خود رفته و پس از آنکه وی را به شدت کتک زده بود، از او خواسته بود تا یکی از 2 راه را انتخاب کند، یا اینکه با او ازدواج کند یا اینکه مرگ را بپذیرد.

این جنایتکار بی رحم سپس برای مخفی کردن جسد از خانه خارج شده بود  اما قبل از آنکه بتواند تهدید خود را اجرا کند توسط دوربین‌های مداربسته در مادیا واله در غرب لندن شکار شده بود.

حبس ابد

به گزارش دیلی تلگراف، مرد جنایتکار روز گذشته هنگامی که در دادگاه عالی لندن در مقابل قضات دادگاه قرار گرفت با بیان  اینکه بیمار روانی است ادعا کرد هرگز یادش نمی‌آید چنین جنایتی را انجام داده باشد و هرگز قصد قتل همسایه را نداشته است.

در این جلسه ، تبهکار الجزایری ادعای تکراری‌ شنیدن صداهایی را که او را به جنایت‌ها ترغیب می‌کردند بیان کرد اما با پایان اظهارات او، قاضی دادگاه خطاب به وی گفت: هیچ شکی وجود ندارد که تو به خاطر حسادت عاشقانه همسایه خود را به قتل رساندی  و سپس جسد او را برای مخفی کردن آن قطعه قطعه کردی  ، تو یک موجود وحشتناک هستی.

قاضی کریستوفر  ماس ، در ادامه این مرد را به حبس ابد محکوم کرد .