ویرجینیا: علاقه بی‌اندازه یک سارق به آب پرتقال سرانجام او را به دام پلیس انداخت.

 این سارق جوان روزانه چندین بطری آب پرتقال می‌نوشید و حتی هنگام سرقت هم با خودش آب پرتقال به همراه می‌برد؛ اما جا گذاشتن بطری آب پرتقال در یکی از سرقت‌ها و تطبیق اثر انگشت روی آن با اثر انگشت چسبناک روی گاوصندوق موجب دستگیری او شد.

این مرد تا کنون به چند خانه دستبرد زده و جواهرات آنها را سرقت کرده بود؛ اما پلیس هیچگاه نتوانسته بود ردی از او پیدا کند.

پلیس پس از دستگیری وی خانه او را بازرسی کرد و مقدار زیادی طلا و جواهرات سرقت شده پیدا کرد. 

این مرد گفت: هرگز فکر نمی‌کردم نقشه‌های دقیقی که برای سرقت می‌کشم به خاطر نوشیدن آب پرتقال لو برود.

رشوه دادن به مادر

فلوریدا: درگیری یک مادر و پسر بر سر خوردن دارو، پای پلیس را به خانه آنها باز کرد. پلیس هنگامی به خانه آنها رفت که مادر 41 ساله در تماس با اداره پلیس درخواست کمک کرده بود.

این زن  قصد داشت به فرزند 11 ساله‌اش داروی سرماخوردگی بدهد اما این پسربچه شیطان به هیچ وجه زیر بار نرفت و پس از اصرار‌های مادرش پا به فرار گذاشت.

با وجود اینکه پسر بچه به حیاط فرار کرده بود، مادرش از تعقیب او دست برنداشت و سرانجام توانست وی را در حالی که یک چوب بلند در دست داشت، به دام بیندازد؛ اما ناگهان  پسر  چوب را بلند کرد و به بدن مادرش کوبید.

این زن که به شدت از عمل فرزندش خشمگین شده بود به سمت خانه بازگشت تا پلیس را در جریان قرار دهد اما فرزندش به او التماس می‌کرد که حاضر است 5 دلار رشوه بدهد تا با پلیس تماس نگیرد. با وجود این، زن برای تنبیه فرزندش با پلیس تماس گرفت.

مرد خوش شانس

آلاباما: وقتی سخن از خوش‌شانسی به میان می‌آید، نمونه‌های زیادی به ذهن می‌رسد؛ اما اینکه مردی پس از عبور قطار از روی بدنش زنده بماند، شگفت‌آور است.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این مرد 61 ساله به دلیل نامشخصی روی ریل قطار دراز کشیده بود اما ناگهان قطار سر رسید و راننده قطار با مشاهده این پیرمرد روی ریل سعی کرد قطار را متوقف کند.

البته از آنجایی که فاصله قطار با وی بسیار کم بود ترمز قطار در حالی عمل کرد که دست کم 8 چرخ آن از روی بدن این مرد عبور کرده بود؛ اما نکته جالب این است که وی تنها دچار جراحت‌‌های سطحی شد.

شاهدان این تصادف بلافاصله از آتش نشانی کمک خواستند و به هیچ وجه گمان نمی‌کردند این پیرمرد زنده مانده باشد. اما چند دقیقه پس از این ماجرا فریاد‌های وی به گوش رسید که از دیگران می‌خواست او را از زیر قطار بیرون بیاورند.

خودکشی دردسرساز

برلین: مردی که قصد داشت با استشمام گاز خودکشی کند به اتهام قتل محاکمه شد. این جوان 22 ساله به شدت به همسر خود علاقه‌مند بود؛ اما مشاهده دادخواست طلاق از جانب همسرش به اندازه‌ای او را متاثر کرد که تصمیم به خودکشی گرفت.

این مرد به آپارتمان محل سکونت خود رفت و شیر گاز را بازگذاشت و همه در و پنجره‌ها را بست.

اما در همین فاصله همسر این مرد سر رسید تا وسایلش را از خانه او جمع کند؛
 از آنجایی که برق‌ قطع شده بود این زن فندک روشن کرد و در همین لحظه صدای انفجار شدیدی شنیده شد.

البته این مرد و همسرش از حادثه جان سالم به در بردند اما نصف آپارتمان فرو ریخت و بر اثر این انفجار یکی از همسایگان کشته شد.

گفتنی است که پلیس، این مرد را به اتهام قتل دستگیر کرده است و در صورت اثبات جرم او در دادگاه احتمالا به چندین سال حبس محکوم خواهد شد