سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

مکزیکو سیتی: مردی تحت تاثیر تماشای فیلم‌های خشن تصمیم گرفت همسایه خود را وادار کند که سرقت از خانه او را به گردن بگیرد.

این مرد چند روز پیش متوجه شد یکی از گلدان های عتیقه خانه‌اش ناپدید شده و بلافاصله به همسایه‌اش شک کرد. البته او هیچ مدرکی در اختیار نداشت و تصمیم گرفت با بستن دست و پای مرد همسایه از او اعتراف بگیرد.

این مرد دست و پا و دهان همسایه‌اش را با نوار چسب بست و روی او بنزین ریخت. سپس در حالی که یک جعبه کبریت را در دست گرفته بود، این مرد را تهدید می‌کرد که باید اعتراف کند سرقت گلدان کار او بوده است، اما بازگشت زن همسایه از خرید به این ماجرا پایان داد و او با پلیس تماس گرفت.

سرقت از والدین

نیویورک: زنی که برای چندمین بار دسته‌چک والدینش را سرقت کرده بود به زندان افتاد. این زن که به تازگی از همسر خود جدا شده و موقعیت شغلی‌اش را نیز از دست داده‌است، همراه با والدین خود زندگی می‌کند اما وی در نخستین روز های نقل مکان به خانه آنها از دسته چک والدینش چند برگ جدا و با جعل امضایشان از حساب آنها پول برداشت کرد.

والدین این زن 30 ساله که به قضیه پی برده بودند به امید شرمنده کردن دخترشان قضیه را برملا نکردند. با این حال تنها یک هفته بعد بار دیگر برگ‌های دسته‌چک آنها کم شد و این بارآنها مستقیما پلیس را در جریان گذاشتند.

گفتنی است که پلیس پس از بازرسی اتاق این زن به چندین فقره دسته‌چک دیگر متعلق به افراد غریبه برخورد کرد که این زن آنها را دزدیده بود. به این ترتیب او روانه زندان شد و والدینش به هیچ وجه حاضر نشدند از شکایت خود علیه این دختر سارق صرف‌نظر کنند.

مالباخته پیدا شد

فلوریدا: چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه فردی به اشتباه مقدار زیادی پول را به همراه یک جعبه کفش به یک موسسه خیریه اعانه داده است.

این موسسه  مراسمی برای جمع‌آوری کفش به منظور کمک به مستمندان برگزار کرده بود اما این مرد بدون اینکه داخل جعبه را نگاه کند آن را به موسسه داد.

کارمندان این موسسه در حالی که سرگرم بررسی کفش ها بودند به 7 هزار و 50 دلار پول جا مانده در این جعبه برخورد کردند. آنها اعلام کردند مدت محدودی برای پیدا شدن صاحب پول صبر خواهند کرد و پس از آن این پول را برای کمک به فقرا هزینه می‌کنند.

این در حالی است که سرانجام صاحب فراموشکار این پول از طریق قبض خرید کفش‌ها پیدا شد و موسسه پولش را به او بازگرداند. البته این مرد اعلام کرده‌است‌که بخشی از این پول را به عنوان اعانه به این موسسه خواهد داد.

سرقت با ویلچر

رم:  مردی که با تظاهر به فلج بودن روی ویلچر نشسته بود، وارد یک فروشگاه شد و صندوقدار را تهدید کرد تا همه موجودی‌اش را به او بدهد.

این مرد 45 ساله ادعا کرد که زیر صندلی‌اش پر از مواد منفجره است و در صورتی که او به درخواستش عمل نکند، مواد را منفجر خواهد کرد. صندوقدار هم که به شدت ترسیده بود، پول‌ها را به او داد و این سارق با ویلچرش که به موتور مجهز بود از محل فرار کرد.

البته صندوقدار بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماموران او را تنها 10 دقیقه پس از سرقت درحالی که همچنان روی ویلچر نشسته بود، دستگیر کردند.

جالب است که این مرد پس از دستگیری ادعا کرد 2 نفر با تهدید اسلحه او را مجبور به سرقت کرده و پس از اینکه از فروشگاه بیرون آمده، همه پول‌ها را از او گرفته‌اند.

اما پلیس طی یک گشتزنی کوتاه اسکناس‌های سرقت شده را در یک سطل زباله پیدا کرد.

کد خبر 68740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز