طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت همچنان در فضای مجازی مورد توجه نمایندگان مجلس است. استیضاح وزیر صمت و برخی نظرات مطرح شده در این باره و حتی سرنوشت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه مسابقات جام جهانی قطر نیز موضوعاتی هستند که از سوی نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، ‌نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود امروز به مصوبه اخیر مجلس درباره ساماندهی قراردادهای کارکنان دولت اشاره کرد و در توئیتر خود نوشت: «امروز با رای قاطع مجلس انقلابی، کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، حجمی و... به تصویب رسید.»

مهدی عیسی زاده، رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم هم درباره این مصوبه اینطور توئیت کرد: «تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با رای بالا در مجلس یک اقدام انقلابی و جهادی بود که ماحصل تلاش‌های چندین ساله کمیسیون اجتماعی و حمایت نمایندگان محترم بود. تا آخرین لحظه پیگیر اجرای کامل وبدون نقص  این طرح خواهیم بود.»

حسن محمدیاری، نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس هم درباره تصویب کلیات این طرح در خانه ملت اینطور توئیت کرد: «کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با رای قاطع نمایندگان تصویب شد، هم اکنون این طرح دو شوری شده و به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده تا جزئیات آن مورد بررسی قرار بگیرد و مجدداً در صحن مطرح شود. با ساماندهی استخدام کارکنان دولت، شاهد ایجاد امنیت شغلی و بهره‌وری نیروی کار خواهیم بود.»

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هم درباره مسائل مربوط به برکناری یا استیضاح فاطمی امین نوشت. او در حساب توئیتری خود اینطور نوشت: «۱. وزیر صمت، فشار چند نماینده در انتصابات با وعده اعلام اسامی را گفته و "پیامک تهدید" را رد کرده (تهدید نبوده یا حضوری بوده)؛ مثل اینکه ارتکاب قتل تایید شود اما بگن چاقو نبوده (مثلا کلت بوده) ۲. آیا خبرگزاری مجلس هم که فقط نفی پیامک را تیتر یک کرده، یعنی خانه ملت هم تحت فشاره؟»

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس هم درباره موضوع ورزشی و تیم ملی فوتبال توئیت کرد که در آذرماه امسال باید در رقابت‌های جام جهانی قطر حاضر شود. نائب رئیس مجلس در توئیتر خود نوشت: «امروز یکی از خبرنگاران از بنده پرسید نظر مجلس درباره نیمکت تیم ملی فوتبال چیست. صریح گفتم این موضوع در صلاحیت فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مجلس است و اشاره کردم که در راهروهای مجلس (نه در محافل رسمی) انتقاداتی از سرمربی فعلی مطرح است. به طور کلی معتقدم حتی به این موضوع اگر بخواهد ورود شود باید نظر کارشناسان خبره فوتبال محور تصمیم قرار بگیرد و مجلس هم قطعا خارج از این چهارچوب عمل نخواهد کرد.»

رمضانعلی سنگدوینی، ‌نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم درباره مطالبات گندم‌کاران استان گلستان نوشت: «تاکنون گندم کاران گلستانی حدود ۶۵۲۰۰۰ تن گندم به ارزش ۷۵۰۰ میلیارد تومان تحویل مراکز دولتی داده‌اند که ۲۱۱۰ میلیارد از این مبلغ پرداخت و مقرر شد تا فردا ۳۰۰۰ میلیارد دیگر از این مبلغ به نسبت مساوی برای کشاورزان واریز و مابقی مطالبات آنان در هفته آتی پرداخت گردد.» این نماینده مجلس در توئیت دیگری نیز به مصوبه اخیر مجلس درباره قرارداد کارمندان دولت اشاره کرد و نوشت: «در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی (یکشنبه ۵ تیر) در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، وکلای ملت با ۱۹۴ رأی موافق، با کلیات این طرح موافقت کردند.»

اردشیرمطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره ضربات وارد شده به رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر اشاره داشت و نوشت: «گذشت روزگاری که اسرائیل یکه تاز میدان بود. انفجار در پالایشگاه حیفا، ساقط کردن بالون جاسوسی ۲میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی، نشت ماده سمی آمونیاک از یک کارخانه، حذف همه اطلاعات مربوط به شبکه توزیع آب و برق رژیم صهیونیستی، آتش سوزی در کارخانه کشتی سازی حیفا، آتش سوزی در منطقه صنعتی شهر قلنسوه، انفجار مخازن گاز حیفا، ترور چندین مقام و افسر موساد، حمله موشکی به مرکز جاسوسی موساد در اربیل بخشی از رویدادهایی است که در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت‌هایش با آن مواجه و از مقابله با آن عاجز بوده که مسلم تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

مطهری که عضو کمیسیون اجتماعی است، در توئیت دیگری نیز با استفاده از هشتگ دولت انقلابی نوشت: «رئیس جمهور محترم بلافاصله پس از گزارش بازرسی کل کشور درباره تخلفات سازمان تعاون روستایی، دستور بررسی و گزارش توسط معاون اول و وزیر اطلاعات را صادر نمود و مدیرعامل این سازمان هم عزل شد. قاطعیت و سرعت رئیس دولت در برخورد جدی با تخلف و فساد جای تحسین و تقدیر دارد.»

محمد صفایی، نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان هم در توئیتی به مساله برخورد رئیس‌جمهوری با تخلفات سازمان تعاون روستائی اشاره کرد و نوشت: «رئیس جمهور محترم زمانی که متوجه تخلفات سازمان تعاون روستایی کشور شد، بلافاصله دستور عزل رئیس سازمان را صادر نمود.»