بوستون: عطسه بی‌موقع موجب سقوط یک خودرو به داخل رودخانه شد

راننده این خودرو که از حادثه جان سالم به در برده است به خبرنگاران گفت، هنگام عبور از جلوی یک باغ میوه دچار حساسیت شده و به طور مکرر عطسه می‌کرده است.

با این حال او به رانندگی ادامه داد؛ اما یکی از عطسه‌ها به اندازه‌ای شدید بود که او کنترل خودرو را از دست داد و به رودخانه سقوط کرد.

جالب است که حساسیت و عطسه‌های وی پس از آب‌تنی در رودخانه و شوک ناشی از این سانحه از بین رفت. گفتنی است که او مدت زیادی روی سقف خودرو‌اش ایستاد تا نیروهای امدادی از راه برسند و وی را از داخل رودخانه بیرون بکشند.

کتک کاری با ساندویچ

فلوریدا: مردی که با  ساندویچ همسرش را کتک زده بود در دادگاه محاکمه شد. ماجرا از این قرار بود که این مرد به همراه همسرش تصمیم گرفتند به خانه یکی از اقوامشان که در شهر دیگری بود، بروند.به همین دلیل چند ساندویچ خریدند تا در بین راه احساس گرسنگی نکنند.

اما هنوز چند کیلومتر از شهر دور نشده بودند که اختلافات همیشگی آنها دوباره شروع شد و جر و بحث  بالا گرفت. این در حالی بود که مرد به شدت به همسرش که پشت فرمان بود، پرخاش می‌کرد.

تا اینکه این مرد خشن ناگهان کنترل خود را از دست داد و در حالی که یکی از ساندویچ‌ها را در دست داشت آن را به سر و صورت همسرش کوبید. در این شرایط راننده که نمی‌توانست روبروی خود را ببیند کنترل خودرو را از دست داد و با یک تریلی که از مقابل می‌آمد، برخورد کرد. در این تصادف همسر این مرد دچار جراحت‌های جدی شد؛ اما به مرد آسیبی نرسید.

ببر تقلبی

پکن: کشاورزی که با استفاده از رایانه تصویر یک ببر کمیاب را بازسازی کرده بود، دستگیر شد. این کشاورز پس از طراحی این تصاویر آنها را به اداره حیات‌وحش برد تا بابت ردیابی این ببر از آنها جایزه بگیرد.

کارشناسان این اداره هم که گمان می‌کردند عکس‌ها واقعی است به او پاداش دادند؛ اما به تازگی مشخص شد که این کشاورز تقلب کرده است.

رسوایی پلیس

توکیو: یکی از مقامات ارشد پلیس ژاپن که در زمره مخالفان سرسخت نوشیدن مشروبات الکلی قرار دارد به طرز رسواکننده‌ای دستگیر شد.

همکاران او در حالی خودروی متعلق به وی را در کنار بزرگراه متوقف کردند که این افسر پلیس تحت تاثیر الکل در حالت عادی قرار نداشت و به سختی توانست خودرو را به کنار بزرگراه هدایت کند.

لاک پشت در اسفناج

وین: زن خانه‌داری که می‌خواست برای شام  اسفناج درست کند با مشاهده لاک پشت به جای اسفناج از هوش رفت. این زن از فروشگاه نزدیک خانه چند بسته اسفناج یخ‌زده خریداری کرد و یکی از بسته‌ها را در مایکروفر گذاشت تا یخش باز شود.

او بدون نگاه کردن به محتویات بسته آن را مستقیما در قابلمه ریخت و دیگر مواد را نیز به آن اضافه کرد؛ اما هنگامی که این مادر 32 ساله قصد داشت در بشقاب فرزندش  اسفناج بریزد با یک لاک پشت کوچک در قابلمه مواجه شد.

این زن که به شدت ترسیده بود از هوش رفت و پس از انتقال به بیمارستان به حال عادی بازگشت. البته شوهر وی قصد دارد از شرکت تولید کننده این اسفناج‌ها شکایت کند.

این زن به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه روز به روز استفاده از مواد غذایی آماده فراگیر‌تر می‌شود، اما باز هم شرکت‌ها نکات بهداشتی را در سطح مطلوب رعایت نمی کنند.