تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

شهرداری منطقه۲۲ طرح ورزشی و گردشگری ویژه بانوان را با عنوان تپامت (تپه‌نوردی و سلامت) با حضور علاقه‌مندان به تپه‌نوردی در مسیر تپه شهدای گمنام شهرک شهید باقری تا شهرک چشمه و محله آبشار برگزار می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین،  «حسین هوشیار» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «این طرح با هدف بالا بردن عزت نفس و ایجاد انگیزه برای مادران و دختران در راستای شناخت فرد ازتوانایی‌های خود و گام برداشتن به سوی کیفیت بهتر زندگی پایه‌ریزی شده است. زیرا ورزش مهم‌ترین عامل رهایی از فشارها و تنش‌های روحی و مقابله با بحران‌های آسیب‌زای زندگی است.

برهمین اساس طرح تپامت از مجموعه برنامه‌های مورد حمایت دبیرخانه ریحان شهر در شانزده مرحله و به همراه برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه مادر و کودک در طبیعت زیبای منطقه۲۲، با همکاری اداره امور بانوان منطقه برنامه‌ریزی شده است.»

هوشیار در ادامه افزود: «علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ عصر به ابتدای مسیر یعنی مزار شهدای گمنام مراجعه کرده و در مسیر تپه‌نوردی به سمت شهرک چشمه و  محله آبشار شرکت کنند. همچنین برای کودکان بالای شش سال هم که به همراه مادران خود در این طرح حضور دارند فعالیت‌های جانبی در نظر گرفته شده و از سوی دیگر مادران می‌توانند در مدت فعالیتشان در این برنامه کودکان زیر شش سال  خود را با تخفیف ویژه به مهدکودک سرای محله بسپارند.»