گروه حوادث: مرد جوانی که با جا‌سازی‌ 38 قبضه کلت کمری در داخل لاستیک زاپاس خودروی پراید قصد انتقال این محموله به استان تهران را داشت، از سوی ماموران پلیس ماهدشت دستگیر شد.

مدتی قبل ماموران پلیس استان تهران در‌جریان فعالیت‌های یک قاچاقچی اسلحه به نام محمود قرار گرفتند که بعد از تهیه اسلحه از مرزهای غربی کشور، آنها را برای فروش به پایتخت منتقل می‌کرد.

با این گزارش، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس استان، ردزنی‌های خود را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه آغاز کرده و بعد از 25 روز کار تحقیقاتی، سرانجام توانستند مخفیگاه این قاچاقچی جوان را در ماهدشت ردزنی کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران پلیس مخفیگاه متهم را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و زمانی که وی قصد داشت، تعدادی اسلحه را برای فروش به استان تهران منتقل کند، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

در ادامه بررسی‌ها، ماموران بعد از بازرسی خودروی متهم توانستند 38 قبضه کلت کمری  را که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک زاپاس خودرو جاسازی شده بود کشف کرده و وی را به اداره پلیس منتقل کنند.

با آغاز بازجویی‌ها، قاچاقچی جوان لب به اعتراف گشود و گفت: اسلحه‌ها را از شهر‌های غربی کشور خریده و پس از آنکه آنها را به مخفیگاهم منتقل می‌کردم، هر کدام از آنها را تا 3 برابر قیمت به فروش می‌رساندم و به این ترتیب پول زیادی به جیب می‌زدم.

تحقیقات ادامه دارد

سردار علیرضا اکبر شاهی- فرمانده انتظامی استان تهران – روز گذشته با بیان این خبر اظهار داشت: مراجع قضائی بعد از صدور قرار قانونی برای متهم، پرونده وی را برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار دادند.