دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

زن میانسالی که بعد از جاسازی 5 کیلو گرم حشیش در چمدانش، قصد قاچاق این محموله را به کوالالامپور داشت، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه امام خمینی، هنگام بررسی وسایل همراه مسافران پرواز تهران- مالزی به زن میانسالی که چمدان بزرگی را حمل می‌کرد مشکوک شدند.

در حالی که مسافر مالزی ادعا می‌کرد به‌جز وسایل شخصی و سوغات چیزی به همراه ندارد، ماموران به بازرسی وسایلش پرداخته و 5 کیلوگرم مواد‌مخدر حشیش را که در چمدان وی جاسازی شده بود، کشف کرده و زن میانسال را به اداره پلیس منتقل کردند.

قاچاقچی میانسال هنگامی که مقابل قاضی ابراهیمی - بازپرس شعبه 3 دادسرای ویژه فرودگاه‌های پایتخت - قرار گرفت لب به اعتراف گشود و گفت: فکر می‌کردم با قاچاق این محموله به مالزی، پول خوبی به جیب بزنم به این دلیل مواد‌مخدر را از فردی در مرکز تهران تهیه کرده و پس از جا‌سازی‌ آن در چمدانم راهی فرودگاه شدم اما در آنجا ماموران پلیس به من مشکوک شده و پس از بازرسی چمدانم محموله را کشف و مرا بازداشت کردند.

بازپرس ابراهیمی بعد از شنیدن اعترافات متهم برای وی قرار قانونی صادر کرد و پرونده وی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرارگرفت.

کد خبر 68614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز