راننده جوان زمانی که قصد انتقال چند شیء مرموز به کرج را داشت با یک خودروی وانت تصادف کرد و همین تصادف، راز او را بر ملا کرد.

صبح یکشنبه گذشته، ماموران پلیس استان تهران در جریان تصادف شدیدی حوالی ساو‌جبلاغ قرارگرفتند و به سرعت عازم محل حادثه شدند. با حضور ماموران در محل، مشخص شد، تصادف بین 2 خودروی پژو و وانت رخ داده و به این ترتیب بررسی‌ها برای شناسایی علت تصادف آغاز شد.

در حالی که تحقیقات نشان می‌داد راننده وانت مقصر این حادثه بوده است، ماموران با صحنه عجیبی مواجه شدند. راننده پژو بر خلاف اینکه خودرواش خسارات زیادی دیده و مقصر نیز راننده وانت اعلام شده بود، اما اصرار داشت ماجرا همانجا خاتمه پیدا کند و ماموران اجازه دهند آنها به راه خود ادامه دهند.

ماموران که به رفتار این مرد مشکوک شده بودند، تصمیم به بازرسی خودروی او گرفتند اما پس از باز کردن در صندوق عقب با صحنه عجیبی مواجه شدند. آنها با مشاهده 3 مجسمه عتیقه به شکل قوچ، 70 مهره قدیمی، یک بی‌سیم قلابی و یک دستبند و شوکر برقی که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود، راننده جوان را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.

سردار علیرضا اکبر‌شاهی، فرمانده انتظامی استان تهران، روز گذشته با بیان این خبر گفت: با کشف این اشیا، ماموران آنها را برای بررسی اصالت و قدمتشان در اختیار کارشناسان سازمان میراث فرهنگی قرار دادند و متهم نیز در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.