مکزیکو سیتی: زنی با پای گچ گرفته به اتهام کتک زدن یک دختربچه 8 ساله و مامور پلیس به دادگاه فراخواند شده است.

این زن 32 ساله در حالی که زیر تختخواب پنهان شده بود تا پلیس نتواند او را دستگیر کند، به دام ماموران افتاد.

با این حال او همچنان دست‌بردار نبود و وقتی ماموران او را از زیر تخت بیرون می‌کشیدند با پای گچ گرفته‌اش چندین ضربه به سر و صورت ماموران زد.

گزارش والدین دختربچه به پلیس حاکی از آن است، این زن که در همسایگی آنها زندگی می‌کند دختربچه‌ را به دلیل سر و صدا کردن در راهروی ساختمان به باد کتک گرفت و او را در سرویس بهداشتی خانه‌اش حبس کرد.

سرقت انگشتر

فلوریدا: 2 سارق جوان که با توسل به  زور انگشتر یک پیرزن را از دست او خارج کرده بودند به دام پلیس افتادند. آنها در روز روشن خودروی این پیرزن را در یکی از کوچه‌ها متوقف کرده و او را تهدید کردند همه پول‌هایش را به آنها بدهد.

اما این زن پولی در کیف خود نداشت و در همین حال سارقان متوجه انگشتر گرانقیمتی شدند که در انگشت این زن بود.

سارقان بار دیگر  این زن را تهدید کردند تا دست کم انگشتر را به آنها بدهد اما او هرچه تلاش کرد نتوانست انگشتری را که سال‌ها از انگشتش بیرون نیاورده بود به آنها بدهد.

به همین دلیل یکی از سارقان در خودروی این زن باقی ماند و دیگری به یک فروشگاه نزدیک رفت تا وازلین بخرد. سرانجام سارقان به کمک وازلین انگشتر را از دست این پیرزن خارج کرده و پا به فرار گذاشتند.

اما این زن باهوش که چهره آنها را به خاطر سپرده بود به اداره پلیس رفت و پس از چهره‌نگاری، سارقان توسط پلیس دستگیر شدند.

حمله دانش‌آموز به خودروی معلم

برلین: گزارش پلیس حاکی از آن است که پسربچه 8 ساله‌ای که توسط معلمش از کلاس اخراج شده بود، خودروی او را منهدم کرد.

این دانش‌آموز متخلف که در وسط کلاس درس، آرامش کلاس را به هم زده بود توسط معلم از کلاس اخراج شد اما این دانش آموز سوئیچ خودروی معلمش را از جیب او برداشت و در حالی که معلم  همچنان در حال درس دادن بود، خودرو‌اش را روشن کرد و نزدیک به
100 متر آن را حرکت داد تا اینکه با یک خودروی دیگر برخورد کرد.

این دانش‌آموز به پلیس گفت که قصد داشته با خودروی معلمش به خانه برود تا از رفتار او به مادرش شکایت کند.

گفتنی است والدین این پسربچه باید 8 هزار دلار خسارت وارده به خودروی معلم فرزندشان را پرداخت کنند. البته این معلم شخص دانش آموز  را بخشیده و پذیرفته است تا در کلاس‌های او شرکت کند.

فروش پله‌های ایفل

پاریس: ایفل یکی از مشهورترین برج‌های جهان است که سالانه هزاران گردشگر از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند.

شهرت جهانی این برج موجب شده است که تنها بخشی از راه‌پله‌های آن به مبلغ گزاف 710 هزار دلار در جریان یک مزایده فروخته شود که 10 برابر قیمتی است که برای آن تخمین زده شده بود.

یکی از مقامات بر پا کننده این مزایده در مورد قیمت عجیب و غریب فروش راه‌پله ایفل گفت: این یک حرکت سمبولیک است و تنها موضوع راه‌پله مطرح نیست، بلکه خریدار در واقع بخشی از پاریس را خریداری کرده است.

گفتنی است که در حال حاضر از آسانسور برای بالا رفتن از برج ایفل و تماشای منظره شهر استفاده می‌شود و دیگر راه‌پله قدیمی آن مورد استفاده قرار نمی گیرد.

کارشناسان یکی از دلایل استفاده از آسانسور را جلوگیری از تخریب بیشتر راه‌پله‌ها عنوان کرده‌اند.