خادمان و کارکنان شهرداری منطقه ۱۷ در همان ساعات اولیه وقوع سیل با امکانات و تجهیزات امدادی و خدمات شهری به کمک سیل‌زدگان امامزاده داود(ع) شتافتند.

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش‌های شدید پنجشنبه شب۶ مردادماه، سیل عظیمی در منطقه کن و امامزاده داود(ع) به راه افتاد و باعث خسارات و خرابی‌های شدیدی در این منطقه شد. در این حادثه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

بعد از وقوع این حادثه تیم‌های مختلف عملیاتی مثل آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر به محل اعزام شده بودند. شهردار تهران به همراه وزیر کشور، استاندار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان‌های مسئول و امدادرسان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

«رضا شنگی» شهردار منطقه ۱۷ نیز به همراه جمعی از عوامل ستاد بحران، اجتماعی، خدمات شهری و حدود ۳۰ نفر از کارگران زحمتکش برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محل حادثه حاضر شدند. در روز اول تهیه و توزیع غدای گرم، آب معدنی و میوه بین سیل‌زدگان و امدادگران از جمله کارهای ستادی شهرداری منطقه ۱۷ بود. در روز دوم حادثه خادمان دارالشهدای تهران با برپایی ایستگاه صلواتی در این منطقه به توزیع آب معدنی، کیک، شربت و میوه بین امدادگران و سیل‌زدگان پرداختند.

به گفته شنگی، شهردار منطقه ۱۷ خدمت‌رسانی خادمان شهر تا پایان عملیات امدادرسانی در منطقه سیل زده امامزاده داود(ع) ادامه خواهد داشت.