تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک زوج زورگیر مسافربرنما خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و شوهر مسافرکش‌نما خبر داد و گفت: چندی پیش مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد که در میدان شوش سوار یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی یک زن شده و روی صندلی کنار راننده نشسته است. در ادامه مسیر مرد دیگری نیز سوار خودرو شده و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با بردن مسافر مرد به بزرگراه امام علی(ع)، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی شده و با تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان زن و شوهر هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، در یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدومیت شاکی اعتراف کردند. همچنین اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد. در ادامه با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا