مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک زوج زورگیر مسافربرنما خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و شوهر مسافرکش‌نما خبر داد و گفت: چندی پیش مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد که در میدان شوش سوار یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی یک زن شده و روی صندلی کنار راننده نشسته است. در ادامه مسیر مرد دیگری نیز سوار خودرو شده و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با بردن مسافر مرد به بزرگراه امام علی(ع)، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی شده و با تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان زن و شوهر هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، در یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدومیت شاکی اعتراف کردند. همچنین اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد. در ادامه با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

کد خبر 695280
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرفرنگ IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    زورگیری باید خط قرمز باشد ، حرمت های زیادی را در جامعه میشکند و آسیب های زیادی برای جامعه دارد. زورگیر باید به گونه ای مجازات شود که توان جسمی زورگیری را نداشته باشد هرچند که افکار و وسوسه های زورگیر داشته باشد . یک موقع یکی از فرط گرسندگی و جلوی چشم دیگران غذایی برمیدارد میخورد کتکش را هم می خورد یا کسی آن گرسنه را سیر می کند ، اما زورگیر کسی است که پرده حرمت ها را دریده و عینیت تباهی است .