ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس در سیل اخیر تهران شکسته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت: در روزهای پنج‌شنبه ۶ مرداد تا روز دوشنبه ۱۰ مرداد بیش از ۵۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷پلاس برقرار شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در سال‌های اخیر است.

ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس مربوط به روز شنبه ۸ مرداد ماه با دریافت بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس شهروندی بوده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد تماس‌های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است.

او مهم‌ترین پیام‌های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی جوی (در مناطق ۴، ۱۸ و۱۴)، نظافت معابر و کوچه‌ها (در مناطق ۴، ۱۲ و ۵)، آب گرفتگی جوی و ورود آب به ساختمان (در مناطق ۴، ۳ و۶)، جمع‌آوری زباله و ضایعات (در مناطق ۴، ۵ و۱۵)، رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط (در مناطق ۴، ۱۵ و۱) و آب گرفتگی سطح معابر (در مناطق ۴، ۱۱، ۱۲، ۱، ۳ و ۵) اعلام کرد و افزود: با توجه به آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی نواحی و نیروهای ستادی سامانه، تماس‌های دریافتی از سوی کارشناسان سامانه ۱۳۷پلاس در کمترین زمان به مسئولان اجرایی انعکاس داده شد تا نسبت به رفع مشکلات و معضلات اقدام کنند.

ناصری سرای با اشاره به حجم بالای تماس‌ها و طولانی بودن صف انتظار شهروندان جهت برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگو، زمان انتظار شهروندان برای ثبت درخواست کمتر از ۱۰ دقیقه عنوان کرد.

منبع: همشهری آنلاین