همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در آستانه عید غدیر خم این عید را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش ایرنا رئیس‌جمهوری در جلسه یکشنبه 24 آذر هیات دولت محمود احمدی نژاد با تبریک عید بزرگ غدیر خم، این عید را جشن بزرگ آفرینش انسانی دانست و گفت: همه هستی با امامت معنا می شود و امام اسوه و محور همه کمالات است.

رییس جمهوری امامت را یاور حرکت انسان در مسیر کمال دانست و گفت : همه پیامبران آمده اند تا انسان را با ولی زمان وامام عصر خود آشنا کنند و دست انسان را در دست او بگذارند، که اگر این اتفاق نیفتد رسالت به کمال نمی‌رسد.

وی امامت را مجرای فیض الهی معرفی کرد و اظهار داشت: اساسا بدون حرکت امام هیچ زیبایی در روح و جان و عالم متجلی نمی‌شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه عید غدیر، عید کمال و عید همه پیامبران و خوبیهاست ، یادآور شد: ما خدا را سپاسگزاریم در عصری زندگی می‌کنیم که عصر ولایت و امامت و عشق به امامت است و در جامعه ما عشق به ولایت و امامت موج می‌زند.

وی همچنین گفت: دولت نهم توفیق خدمت به انقلاب و ملت، زندگی در سایه سار ولایت را بالاترین هدیه خدا می‌داند و ما آماده‌ایم که جان، مال، حیثیت و همه توان خود را در خدمت آرمان‌های الهی انقلاب قرار دهیم .  

احمدی نژاد با تشکر و تقدیر از رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مواضع و مواقف گوناگون؛ راهنمایی و با حمایت های داهیانه و موثر خود موانع را از پیش روی ملت بر می دارند، اظهار داشت: من می‌خواهم این اطمینان را به رهبری بزرگوار بدهم که فرزندانشان در دولت با ایمان عمیق و صلابت و هماهنگی در راه روشن انقلاب و در مسیر صیانت از عزت ملت و دفاع از ارزش ها و آرمان ها، استکبارستیزی، عدالت خواهی، ساده زیستی و مردم زیستی حرکت می کنند و این را بالاترین افتخار خودشان می دانند .