شهرداری منطقه ۵ با برنامه‌های متنوع فرهنگی هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ۵ از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: «با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی برای گرامیداشت این ایام در منطقه ۵ در حال اجراست. این برنامه‌ها باهدف زنده نگه‌داشتن رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس آماده شده است.»

روح الله حدادی افزود: «در اجرای این برنامه‌ها بسیج منطقه، اداره زیباسازی، ادارات اجتماعی نواحی هفتگانه، سرای محلات و هیئت‌های مذهبی با ما همکاری کرده‌اند.»

او در ادامه گفت: «سعی کرده‌ایم برنامه‌ها برای همه گروه های سنی اجرایی شود به طوری که برای بزرگ‌سالان خاطرات روزهای دفاع مقدس را تداعی کند و برای کوچک‌ترها بیانگر روزهای رشادت و معرفی قهرمانان این کشور باشد. ۲۰ برنامه در این ایام در سطح نواحی منطقه در حال اجراست. برنامه‌های همچون نمایش‌های خیابانی با موضوع دفاع مقدس، راه‌اندازی کاروان‌های روایت مقاومت، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان با عنوان آبروی محله، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه‌خوانی مقاومت، همایش تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس با عنوان فاتحان تاریخ، کاشت نهال با یاد و نام یک فرمانده شهید دوران دفاع مقدس با عنوان سرود مقاومت و رونمایی کتاب از جمله برنامه‌های این هفته است.»

شهروندان منطقه ۵ می‌توانند از طریق سراهای محله در جریان زمان و مکان اجرای برنامه‌ها قرار بگیرند.