مطالعات کارشناسی محوطه اطراف پارک سوار آزادی و ایستگاه متروی صادقیه توسط مشاور، به منظور ساماندهی این دو مرکز پر رفت و آمد غرب تهران هم زمان با بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در فهرست پروژه های ترافیکی منطقه پنج گنجانده شد.

به گزارش روابط  عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس مهرداد تقی زاده در جریان این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر در منطقه پنج به جز چند نقطه، از جمله محدوده پیرامونی پارک سوار آزادی و ایستگاه متروی صادقیه، مشکل ترافیکی حادی وجود ندارد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اهمیت مطالعات ترافیکی به عنوان پشتوانه هرگونه پروژه حمل و نقلی، افزود: با آینده نگری و دوراندیشی باید به نحوی برنامه ریزی و اقدام شود که منطقه پنج هیچ گاه با مشکل ترافیکی عمده ای روبه رو نشود.

مهندس تقی زاده در پایان بازدید از جدیدترین پروژه های ترافیکی غرب تهران، گفت: بزرگراه در دست احداث آسیا که شمال غرب شهر را به جنوب غرب متصل می کند، از طریق تجهیز به امکانات کنترل ترافیک و زیرساخت های نرم افزاری از جمله شبکه فیبر نوری به عنوان مسیری هوشمند به کامل ترین بزرگراه تهران تبدیل خواهد شد.

همچنین شهردار منطقه پنج نیز ضرورت مطالعات کارشناسی در کلیه پروژه های عمران شهری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: منطقه پنج می تواند بهترین منطقه تهران باشد، کما این که در حال حاضر شبکه معابر این منطقه در بین مناطق تهران کم نظیر است.