سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب به بررسی «جوانان، علم و فن‌آوری، اقتدار و دشمن‌شناسی» با حضور کارشناسان فردا در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این نشست با هدف تبیین و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و معرفی دقیق، علمی و روشن متون این سند ارزشمند برای آینده کشور برپا می‌شود.  

سلسله جلسه‌های تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب تلاشی پژوهشگرانه برای تبیین رئوس مهم آن است که با حضور کارشناسان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

تاکنون ۲ جلسه از این ویژه برنامه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده و موضوع مهم امید و معنویت در بیانیه گام دوم مورد بررسی قرار گرفته است. سومین جلسه از این نشست تخصصی با موضوع «جوانان، علم و فن‌آوری، اقتدار و دشمن‌شناسی» برگزار می‌شود تا دریچه جدیدی از بیانیه گام دوم به روی مخاطبان باز شده و مهم‌ترین مباحث آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.   

دو چهره اندیشه‌ای صاحب قلم مهمان این برنامه‌اند و «محسن محمدی» و «محمدرضا نجفی» درباره موضوعات مطرح شده صحبت می‌کنند. همچنین «محمدحسین ضمیریان» اجرای برنامه را به عهده دارد.   
علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه تخصصی می‌توانند روز سه‌شنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی مراجعه کنند.