نائب رییس شورای شهر تهران به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفتگوی آزاداندیشانه واکنش نشان داد و گفت: پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مرور اتفاقات تاریخی هفته جاری گفت: فردا ۴ مهرماه سالروز حرکت عظیم تاریخی حضرت امام(ره) در مقابله با قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بود که اوج نگاه استقلال مدارنه امام خمینی و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌داد.

او افزود: مهمترین دغدغه و مساله جمهوری اسلامی حفظ تمامیت استقلال در تمام ابعاد و جنبه هاست و تمامی حرکاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان طی شده نمایانگر این تفکر و ایدئولوژی است. ضمن آنکه جمهوری اسلامی برای حفظ استقلال هر هزینه‌ای را انجام داده و می‌دهد.

سروری در ادامه به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفتگوی آزاداندیشانه اشاره کرد و گفت: ما چنین اقداماتی رو بسیار مفید و موثر می‌دانیم؛ چرا که حضور مسئولان، پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد، خود موضوع مهم و حیاتی است چرا که پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد.

او تاکید کرد: ما امیدواریم که تمامی مسئولان این روش و منش را پیش گرفته و در بین مردم بویژه دانشجویان حاضر شده و به دنبال رفع دغدغه‌های طیف‌های مختلف جامعه باشند ضمن آنکه مردم را محرم اسرار بدانند و مشکلات و معضلاتی که در درون دولت و دستگاه‌ها حاکم است را هم به مردم شفاف بگویند.

منبع: ایسنا