نائب رییس شورای شهر تهران به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفتگوی آزاداندیشانه واکنش نشان داد و گفت: پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد.

حضور بهادری جهرمی در دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مرور اتفاقات تاریخی هفته جاری گفت: فردا ۴ مهرماه سالروز حرکت عظیم تاریخی حضرت امام(ره) در مقابله با قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بود که اوج نگاه استقلال مدارنه امام خمینی و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌داد.

او افزود: مهمترین دغدغه و مساله جمهوری اسلامی حفظ تمامیت استقلال در تمام ابعاد و جنبه هاست و تمامی حرکاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان طی شده نمایانگر این تفکر و ایدئولوژی است. ضمن آنکه جمهوری اسلامی برای حفظ استقلال هر هزینه‌ای را انجام داده و می‌دهد.

سروری در ادامه به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفتگوی آزاداندیشانه اشاره کرد و گفت: ما چنین اقداماتی رو بسیار مفید و موثر می‌دانیم؛ چرا که حضور مسئولان، پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد، خود موضوع مهم و حیاتی است چرا که پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد.

او تاکید کرد: ما امیدواریم که تمامی مسئولان این روش و منش را پیش گرفته و در بین مردم بویژه دانشجویان حاضر شده و به دنبال رفع دغدغه‌های طیف‌های مختلف جامعه باشند ضمن آنکه مردم را محرم اسرار بدانند و مشکلات و معضلاتی که در درون دولت و دستگاه‌ها حاکم است را هم به مردم شفاف بگویند.

کد خبر 714835
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    مردم فقط زمان جنگ و انتخابات و وقتایی که بهشون نیاز هست محرم میشن....والا این مسولان هستن که مردم رو نامحرم میدونن